لیگ یک/ شگفتی و حسرت گیلانی ها در دقایق پایانی


سرویس خبر شماره: 2020069
19 مه 1403 در 9:03 ب.ظ.
5000 |

2نقطه نظر

داماش 2- نفت مسجد سلیمان 2

تیم داماش گیلان مقابل نفت مسجد سلیمان به تساوی 2 بر 2 رسید.

لیگ یک/ شگفتی و حسرت گیلانی ها در دقایق پایانی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دو تیم فوتبال داماش گیلان و نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته سی ام لیگ برتر فوتبال از ساعت 18:30 در ورزشگاه شهید بهنام محمودی به مصاف هم رفتند.

علی نظرمحمدی سعید ابراهیم پور، آرمان لطف خدا، مجتبی بیژن، سعید دلاور، پژمان نجات، بلال میرزاعلی، محمد رستمی، سجاد قلی بیگی، رضا زاهدتبار، رضا پورمهدی و امیرحسین یوسفی را به میدان فرستاد.

2019785

شاگردان ابراهیم اشکش با ترکیب سینا بختیاری نسب، رضا احمدیان زاده، محمدرضا خدری، امین هاشمی فرد، رضا رضایی، عباس عسکری، علی جراح، محمد احمدی، آزاد جعفرزاده، محمدامین صیداوی، سجاد تمیمی وارد میدان شدند.

داماشی ها بازی را غافلگیرانه آغاز کردند و خیلی زود میرزا علی با پاس پشت مدافعان امیرحسین یوسفی با دروازه بان بومی تک به تک شد. مهاجم جوان داماش اولین گل این دیدار را به ثمر رساند.

کمتر از 20 دقیقه طول کشید تا برتری به 2 گل برسد. گل دوم داماش را محمد سجاد قلی بیگی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند که پسران شهر باران نیمه اول را با برتری دو بر صفر به پایان رساندند.

2019783

در نیمه دوم، نفت مسجد سلیمان حملات خود را روی دروازه تیم داماش افزایش داد و با ضربه محمدرضا خدری در دقیقه 61 موفق به گلزنی شد. در ادامه کمیل حیدری با دریافت دو کارت زرد در یک صحنه از زمین مسابقه اخراج شد. اما این پایان بازی نبود و تیم داماش مانند بسیاری از دیدارهای گذشته در دقیقه 95 توسط رضا رضایی بازی را به تساوی کشاند تا بازی با نتیجه 2 بر 2 به پایان برسد.

داماشی ها که در لیگ یک برای بقا می جنگند، سه امتیاز بازی را با سهل انگاری از دست دادند و با 24 امتیاز در رده شانزدهم قرار گرفتند.

مجله اخبار فوتبال داخلی