لیگ یک/ عید شاگردان زارع به هواداران انزلی

انزلی چی از روز گذشته مجوزهای لازم را برای حضور هوادارانش کسب کرد و تماشاگران با رفتن به ورزشگاه تیم خود را تشویق کردند.

در نیمه دوم حملات تیم میزبان نتیجه داد. مهدی مومنی در دقیقه 66 پس از دریافت توپ از سمت راست و در گوشه محوطه جریمه، پس از یک چرخش توپ را به سمت دروازه فرستاد که حمید کاظمی توپ را وارد دروازه شهرداری آستارا و تختی ها کرد. استادیوم با سر و صدای هواداران

در دقایق پایانی بازی ملوان صاحب توپ شد و در دقیقه 4+90 این تیم صاحب موقعیت 4 بر 2 شد که ضربه مهران احمدی به تیر دروازه برخورد کرد و در نهایت ملوان با همان 2 گل از سد میهمانش گذشت.

در حالی که بعد از این گل به نظر می رسید تمرکز بازیکنان شهرداری آستارا از دست رفته بود، دقایقی بعد ارسلان تفضلی با یک ضربه انفرادی وارد محوطه جریمه شد و با یک ضربه سرکش و قدرتمند توپ را به سمت دروازه فرستاد. زیر طاق دروازه و به زمین بازگشت، جایی که کمک داور معتقد بود توپ از خط عبور کرده و به عنوان گل به وسط زمین رفته است.

این دیدار با حملات ملوان همراه بود و شهرداری آستارا موقعیت هایی را روی دروازه میزبان ایجاد کرد اما نیمه اول بدون رد و بدل شدن گل به پایان رسید.

تیم فوتبال ملوان در حضور هوادارانش توانست به پیروزی شیرینی دست یابد و به لیگ برتر راه یابد.

شاگردان مازیار زارع با این برد 50 امتیازی شدند و اختلاف 8 امتیازی خود را با تیم سومی آرمان گهر حفظ کردند تا انزلی چی ها همچنان شانس اول صعود به لیگ برتر هستند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و سوم لیگ برتر تیم فوتبال ملوان در ورزشگاه تختی انزلی میزبان شهرداری آستارا بود. نکته مهم این دیدار باز شدن پای هواداران دسته اولی در ورزشگاه بود.


سرویس خبر شماره: 1817355 |
10 فروردين 1401 ساعت 18:17 |
1,665 امتیاز خبر|

0نظرات

ملوان بندر انزلی 2 – شهرداری آستارا صفر

این تصمیم داور با واکنش شدید نیمکت نشینان شهرداری آستارا مواجه شد و در پایان بازی سرمربی این تیم با ملوانان درگیر شد که وحید کاظمی داور مسابقه را اخراج کرد و بابک پورغلامی نیز مربی را اخراج کرد. .