لیگ یک و آبی های اهواز با تساوی خداحافظی کردند


سرویس خبر شماره: 1861162
04 ژانویه 1401 ساعت 4:00 بعد از ظهر
918

0نقطه نظر

استقلال خوزستان 2 – خوشه طلایی ساوه صفر

شاگردان سیروس پورموسوی با این عملکرد نشان دادند که تساوی های پیاپی در لیگ 1 تنها به دلیل بدشانسی بوده و جستجوی موقعیت آنها در این بازی باعث شده است تمرینات خوبی برای غلبه بر نقاط ضعف خود داشته باشند. با این روند استقلال خوزستان می تواند در هفته های آینده مدعی شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

استقلال خوزستان رکورددار تساوی در لیگ یک با خیبر خرم آباد در بازی مقابل خوشه طلایی ساوه پیروز شد تا با تساوی های متوالی خداحافظی کند.

لیگ یک و آبی های اهواز با تساوی خداحافظی کردند

شروع نیمه دوم با بازی تهاجمی استقلال خوزستان همراه بود و این بار میزبان زودتر به گل رسید. در دقیقه 8 نیمه دوم ایمان رازانی برای استقلال خوزستان گلزنی کرد و نتیجه این دیدار دو بر صفر به سود استقلال خوزستان شد. در ادامه تیم خوشه طلایی برای جبران گل های خورده پیش رفت، اما با مدیریت بازی توسط بازیکنان استقلال خوزستان، بازی با همان نتیجه 2 بر صفر به سود استقلال خوزستان به پایان رسید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان سیروس پورموسوی بازی مقابل خوشه طلایی را تهاجمی آغاز کردند و در دقیقه 35 به آنچه می خواستند رسیدند. ضربه ابوالفضل علایی در این دقیقه دروازه تیم خوشه طلایی را باز کرد. قبل از سوت پایان نیمه اول، استقلال خوزستان می توانست از روی نقطه پنالتی به گل دوم برسد اما ضربه علی وزیری پناه به گل تبدیل نشد و نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید. خوزستان.