لیگ یک / پیروزی شاگردان قربانی

شهرداری همدان 2 – توربین ویستا 0
دو تیمی که هفته گذشته مقابل حریف خود به تساوی یک بر یک دست یافتند، امشب در همدان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. همدان سیتی در این بازی با 32 امتیاز مقابل ویستاتوربین پیروز شد. میزبان با گل های مهدی خلج (پنالتی) و امیرمحمد نسایی از سد حریف گذشت و با 35 امتیاز در رده دهم قرار گرفت. Vistaturbin نیز در هفته 28 چهاردهم شد.

آرمان گهر 3 – شهرداری آستارا 1
نزدیک ترین شاگرد ملوان و مس در راه لیگ برتر آرمان گهر است. این تیم برای حفظ فاصله به دنبال برد است و امیدوار است این تیم ها در هفته های آینده امتیازات خود را از دست بدهند. شاگردان شهبا که هفته گذشته کار بزرگی انجام دادند و در خانه خیبر را شکست دادند، امشب با نتیجه 3 بر یک از سد شهرداری آستارا گذشتند و با 49 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفتند. فرشید پاداش ابتدا میهمان را جلو انداخت اما در ادامه علی نظری (دوبار) و علی وزیر پناه (پنالتی) برای میزبان گلزنی کردند.

سایپا 1 – شمس آذر 1
همسایه های میانه جدول برای حفظ تساوی امشب به تساوی رضایت دادند. دیدار سایپا و شمس آذر در دیداری که با اخراج (فرشاد اسدی – سایپا) همراه بود، یک بر یک بود. محمد پاپی در دقیقه 7 تیم میهمان را پیش انداخت اما جواد نصیر در اوایل نیمه دوم بازی را به تساوی کشاند. با این نتیجه سایپا و شمس آذر با 33 امتیاز به ترتیب در رده های دوازدهم و سیزدهم قرار گرفتند.


سرویس خبر شماره: 1821937 |
08 ارديبهشت 1401 ساعت 22:49 |
509 |

0نظرات

البته آرمان گهر به سهمیه کاری ندارد!

قشقایی 1 – استقلال خوزستان 0
قشقایی پس از یک باخت و یک تساوی در آخرین دیدارهای امشب توانست مقابل استقلال خوزستان به برتری برسد. آبی های خوزستانی که هفته گذشته مقابل رایکا به تساوی دست یافتند، برای سومین هفته متوالی موفق به پیروزی نشدند و تنها با یک گل مغلوب میلاد محسنی شدند. قشقایی با این برد 34 امتیازی شد و در رده دهم قرار گرفت. استقلال خوزستان نیز با 37 امتیاز در این هفته هفتم شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول فوتبال ایران امشب با برگزاری هفت بازی آغاز شد و روز شنبه با دو دیدار حساس تیم های اول و دوم با حریفان به پایان می رسد.

ماشین سازی 1 – خوشه طلایی 3
در شبی که امیر شهیم بار دیگر برای ماشین سازی گلزنی کرد، نماینده تبریز همچنان در امتیاز گیری ناکام ماند و هجدهمین باخت فصل را متحمل شد. خوشه طلایی با گل های عرفان پورافراز (دوبار) و محمد سرفراز با نتیجه سه بر یک این شکست را بر نماینده تبریز که با 11 امتیاز در قعر جدول قرار دارد، 35 امتیازی کرد و در رده بندی باقی ماند. مقام نهم



مجله اخبار فوتبال داخلی

هفته بیست و هفتم لیگ برتر با پیروزی روی دروازه شاگردان قربانی آغاز شد.

رایکا بابل 5 – پارس جنوبی جم 1
شاگردان فاتح قرباني كه حاشيه امنيت خوبي ايجاد كرده اند، در صدر جدول خود به پيروزي مقتدرانه مقابل حريف دست يافتند. پارس جنوبی که با چند تیم برای کسب مقام پنجمی رقابت می کند امشب با نتیجه عجیب 5 بر 1 به استقبال مقام شانزدهمی خود رفت که گل های رایکا را میرمحمد منصف، میلاد قربان زاده (پنالتی)، مصطفی آقاجانی، محمدحسین باباقلی و یاسر حاتم زاده به ثمر رساندند. بازی نماینده بابل با این برد 28 امتیازی شد و فاصله خود را با دو تیم آخر افزایش داد. پارس جنوبی هم فرصت نزدیک شدن به خیبر را از دست داد.

استقلال ملاثانی 1 – مس شهربابک 1
استقلال ملاثانی برای سیزدهمین هفته متوالی رکورد شکست ناپذیری خود را حفظ کرد. این تیم امشب برابر مس شهربابک رده بالای جدول به تساوی رسید و 31 امتیازی شد. آبی های ملاثانی با گرفتن این رکورد قابل توجه از سقوط نجات پیدا کردند. مس شهربابک با قبول این شکست فرصت حضور در جایگاه پنجمی پارس جنوبی را از دست داد.