لیگ 1/ این دیدار چاره ای جز تساوی نداشت!

شاگردان وحید رضایی که در آخرین بازی خود قبل از تعطیلات با نتیجه 3 بر صفر مقابل خیبر به پیروزی انضباطی دست یافتند و تنها یک امتیاز از تیم دوم عقب بودند، در دیدار امروز مقابل استقلال به تساوی و بدون گل رضایت دادند تا به امتیاز 23 رسیدند. شانس تساوی را داشتند و به سایپا مقام دوم را واگذار کردند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال ملاثانی با وجود شروع خوب در لیگ یک، چند هفته مانده به تعطیلات به دلیل مشکلات مالی نتایج ضعیفی کسب کرد و به همین دلیل کمی از مسیر بهترین بازیکنان عقب ماند. این تیم با آغاز مجدد مسابقات و در چارچوب هفته پانزدهم میزبان مس شهربابک بود. این دیدار با تساوی 0-0 بدون رد و بدل شدن گل به پایان رسید.

این دیدار صحنه تقابل بهترین همسایه های ورزشگاه غدیر بود اما تنها نقطه مشترک استقلال و مس رده بندی و تنگناهای دو تیم بود. هفته گذشته دو تیم متاثر از مشکلات مالی بایکوت تمرینات بازیکنان را تجربه کردند تا با شرایط ویژه این تقابل را در شش امتیاز آغاز کنند.


سرویس خبر شماره: 1860137
28 دسامبر 1401 ساعت 16:30
1.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

بازی استقلال ملاثانی و مس شهر بدون گل بود

شاگردان اشکش که به تازگی در جام حذفی پانیک را شکست داده بودند، برای ششمین هفته متوالی موفق به کسب پیروزی نشدند و با کسب تنها امتیاز بازی خانگی امروز، 20 امتیازی شدند و در رده هشتم، همچنان با لیگ برتر فاصله دارند. رهبران یکی دیگر از نکات جالب دیدار دو تیم، تعداد تساوی آنها بود که احتمال تساوی در بازی را بسیار افزایش داد. صفر – صفر امروز هشتمین تساوی استقلال ملاثانی و مس شهربابک در فصل جاری بود که بیش از نیمی از دیدارهای آنها را شامل می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

تقابل پادشاهان تساوی های لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه قابل پیش بینی به پایان رسید.

لیگ 1/ این دیدار چاره ای جز تساوی نداشت!