لیگ 1/ بدون گل اما جالب در پوریا ولی تلاش

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در روزی که ورزشگاه دره پوریا تالش با حضور گسترده تماشاگران و هواداران چوکا منتظر اولین برد برگشت فصل حسن اشجری بود، تلاش هر دو تیم به یک بازی خاتمه یافت.

دیدار حسن اشجری و ایمان رزاقی راد با وجود عملکرد فنی و هجومی دو تیم بدون گل به پایان رسید.

لیگ 1/ بدون گل اما جالب در پوریا ولی تلاش

در ابتدای نیمه هر دو تیم حملاتی را روی دروازه یکدیگر داشتند که ناکام ماندند و حضور پررنگ هواداران تالشی انگیزه بیشتری به سبزپوشان داد تا به دنبال پیروزی مقابل تیم بسیار ماهر پارس جنوبی جم باشند.

در نیمه دوم اما شاهد فوتبال شناور و تهاجمی دو تیم بودیم. پارس جنوبی با تکیه بر تجربه و تماشای ضدحمله به دنبال راهی برای رسیدن به دروازه ناصری بود و از آنجا حسن اشجری چندین تعویض انجام داد و بازیکنان باتجربه ای چون رضا کارلامچوب و حافظ یعقوبی را به تیم اضافه کرد که به دنبال ناامید کردن هواداران این تیم بودند. ورزشگاه را ترک نکنید.

پاس های چوکا تلاش مدافع راست باتجربه که اشجاری در این بازی از او به عنوان وینگر استفاده کرد و تلاش ویژه رضا کارلم چاب برای گلزنی اما با بی تدبیری و موقعیت های از دست رفته این تیم در دقایق پایانی تا بازی بارها همراهی شده است. با تساوی بدون پایان گل به پایان رسید.


سرویس خبر شماره: 1844661
29 سپتامبر 1401 @ 8:57 ب.ظ
141

0نقطه نظر

چوکا تلاش 0 پارس جنوبی جم 0

چوکا که سه باخت متوالی در کارنامه خود داشته است، حالا با بازگشت حسن اشجری و با سه امتیازی که در هفته اول به دلیل مشکل ثبت نام تیم به حساب تیم امید وحدت واریز شد، اولین امتیاز خود را به دست آورد. ، اکنون آنها هنوز با چهار نقطه در پایین هستند. تابلو قرار دارد. چوکا هفته آینده در دربی گیلان به مصاف شهرداری آستارا می رود و پارس جنوبی هم اکنون با شش امتیاز در رده دهم قرار دارد و هفته آینده در جم به مصاف وان پارس اصفهان می رود.



مجله اخبار فوتبال داخلی