لیگ 1/ تیم خاصی بدون نگرانی در صدر جدول قرار نخواهد گرفت


سرویس خبر شماره: 1844662
29 سپتامبر 1401 @ 9:15 ب.ظ
3.3 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

شمس آذر قزوین 2 – شهرداری همدان 1

حملات تیم میهمان در دقیقه 80 نتیجه داد. حرکت مهدی خلج و عبور او از 2 مدافع شمس آذر با شوت چالشی خلج همراه است. پس از لمس محل تلاقی تیرهای افقی و عمودی، توپ در آستانه ورود به دروازه است. ضربه او به بدن علی گودرزی برخورد کرد و وارد دروازه شد تا نتیجه یک بر یک مساوی شود.

اما پنج دقیقه بعد این تیم شمس آذر بود که توانست دوباره به برتری برسد. ارسال کرنر روی دروازه شهرداری همدان با ضربه سر کنعان طاهرنژاد همراه شد، مدافع میهمان توپ را از روی خط برگشت داد اما این توپ در مقابل پوریا سرآبادانی قرار گرفت و با یک ضربه محکم دروازه حریف را باز کرد. .

در این دیدار و در دقیقه 40 پاس ارسالی علی اصغر عربی به رحمان جعفری رسید و این بازیکن با یک ضربه چیپ توپ را وارد دروازه شهرداری همدان کرد تا شمس آذر با برتری یک بر صفر به رختکن برود. در نیمه اول

شمس آذر قزوینی با کسب یک برد دیگر در صدر جدول رده بندی قرار گرفت.

لیگ 1/ تیم خاصی بدون نگرانی در صدر جدول قرار نخواهد گرفت

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در مهم ترین دیدار هفته پنجم لیگ آزادگان، تیم های شمس آذر و شهرداری همدان در قزوین به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری تیم بومی به پایان رسید.

با توجه به وضعیت دو تیم در جدول رده بندی و اختلاف سه امتیاز این دیدار بسیار حساس بود و در نهایت شاگردان سعید دخی با گل دقایق پایانی سرآبادانی به پیروزی بزرگی دست یافتند.

در پایان این شمس آذر بود که با نتیجه دو بر یک پیروز شد و توانست در پایان هفته پنجم مجموع امتیازات خود را به عدد سیزده برساند و به این ترتیب شاگردان سعید دهیکی همچنان در بالای جدول



مجله اخبار فوتبال داخلی