لیگ 1/ رهبر اکتازی با 4 گل

قزوینی ها علیرغم به ثمر رساندن سه گل به حملات خود ادامه دادند و پس از هدر دادن موقعیت ها با استفاده از موقعیت های خود، در دقیقه 66 روی توپ ارسالی از کرنر از کنار تیرک و سر محمدی برای چهارمین بار دروازه چوکا تلاش را باز کردند.


سرویس خبر شماره: 1854117
27 نوامبر 1401 @ 4:45 ب.ظ
4.6 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

شمس آذر 4 – چوکا 1;

شمس آذر که پس از گلزنی دوباره بازی را در اختیار داشت، در دقیقه 14 از پاس بلند و دیدنی پوریا سرآبادانی پشت مدافعان چوکا تالش، علی اصغر عربی را تک به تک کرد که این مهاجم سریع خود را به ثمر رساند. گل دوم و تیمش.

شمس آذر قزوین با برتری 4 بر یک در دیدار امروز که دومین برد متوالی آنها بود، 30 امتیازی شد تا با هفت امتیاز اختلاف نسبت به فجر نایب قهرمان و همچنین چوکا تلاش، به روند صعودی خود در صدر جدول لیگ یک ادامه دهد. . آن باخت سنگین 4 امتیازی را گرفت و در انتهای جدول ماند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

شاگردان دقیقی که از حمایت هواداران خود برخوردار بودند، در دقیقه 10 نفوذ قوی محمد پاپی از سمت راست محوطه جریمه چوکا و ارسال این بازیکن به تیرک دور و ضربه سر احسان جودکی و به دنبال آن علی اصغر. با ضربه سر عربی به گل اول بازی رسید

چوکا تلاش که نمی خواست خیلی زود رقابت را مقابل حریف پیشتازش ببازد، در دقیقه 21 روی شوت خوب میعاد یزدانی و پاس پشت این بازیکن با تکنیک حسین رسولی از قوس قوس فاصله را به یک گل کاهش داد. محوطه جریمه به گوشه دروازه شمس آذر.

در دقیقه 55 شمس آذر روی ترکیب پاس صادق موسوی و ضربه سر شیرجه ای مهدی محمدی که دروازه بان چوکا تا حدی مهار کرد گل سوم خود را به ثمر رساند.

شاگردان سعید دهیکی با نمایشی یک طرفه مقابل چوکا موفق شدند پورگل را از آن خود کنند.

لیگ 1/ رهبر اکتازی با 4 گل

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در چارچوب دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم شمس آذر قزوین از ساعت 14 و 15 دقیقه امروز در ورزشگاه سردار آزادگان میزبان تیم انتهای جدولی چوکا تالش بود و موفق به کسب سه گل شد. امتیاز بیشتری در برابر حریف خود با بازی تهاجمی.

نیمه اول این دیدار با برتری دو بر یک شاگردان دقیق بازی به پایان رسید که هر دو تیم دو موقعیت نه چندان جدی ایجاد کردند اما با شروع نیمه دوم شمس آذر بازی را در اختیار گرفت. باز هم پس از مشکوک شدن در دو صحنه پنالتی این فرصت را نداشت موفق به گلزنی شد.