لیگ 1/ شکست عجیب شاگردان شهبا در سیرجان


سرویس خبر شماره: 1844653
29 سپتامبر 1401 @ 8:36 ب.ظ
88

0نقطه نظر

آرمان گهار 1 خوشه طلایی ساوه 3;

تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه موفق شد در دیداری خارج از خانه مقابل تیم ثابت آرمان گهر با نتیجه 3 بر یک به پیروزی برسد.

لیگ 1/ شکست عجیب شاگردان شهبا در سیرجان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در یکی از دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر دو تیم آرمان گهر و کوشه طلایی در ورزشگاه امام علی سیرجان به مصاف هم رفتند که آن دیدار با نتیجه 3 بر یک به سود شاگردان پایان یافت. بیاتینیه
در این دیدار شاگردان شهبا در نیمه اول عملکرد بهتری داشتند و با گل دقیقه 12 سجاد حسامی به رختکن رفتند.
در نیمه دوم اما شرایط به نفع تیم میهمان تغییر کرد و شاگردان بیاتی نیا که در سه هفته اخیر توانسته بودند شکست 4 بر صفر ابتدای مسابقات را فراموش کنند، نمایشی به نمایش گذاشتند. دلپذیر. در بازی هفته پنجم و با سه گل میزبان را مغلوب کرد و آنها را هم بردند که معمولاً به هیچ حریف شهر سیرجان باج نمی دهد.
گل اول تیم خوشه طلایی را علیرضا کاظمی در دقیقه 59 به ثمر رساند و اگرچه این تیم در نیمه دوم عموما عملکرد بهتری نسبت به میزبان داشت، اما در دقیقه 90 و در وقت های اضافه توانست دو گل دیگر را به ثمر برساند. مرتضی. حسینی و محمد سرافراز در این بازی خارج از خانه سرعت خود را کاهش دادند و سه امتیاز ارزشمند را به دست آوردند.
با باخت خانگی شاگردان شهبا که در چهار هفته گذشته 8 امتیاز کسب کرده بودند، با همین امتیاز در رده پنجم باقی ماندند و خوشه طلایی که شروع بدی در این رقابت ها داشت، حالا در آخرین بازی 8 امتیازی شده است. چهار هفته ها، رسیدن به جایگاه ششم کنترل جدول امتیازات را در دست بگیرید و منتظر هفته های آینده باشید.



مجله اخبار فوتبال داخلی