لیگ 1/ پرواز فجر سپاسی بر فراز دریا با چهار گل

شیرازی زردپوشان که نمی خواست در این بازی ریسک کند و گرفتار اتفاقات شود، با شروع نیمه دوم طوفانی آغاز کرد و در دقیقه 46 شاگردان رجب زاده با سه امتیاز با حسین مهربان راحتتر به دست آوردند. دو برابر. آخرش نبود و سعید زارع در دقیقه 49 گل سوم را به ثمر رساند.

1855400

در ادامه هر چند مهرداد حیدری در دقیقه 65 موفق شد گل را به 2 برساند اما فجرسپاسی که پیروزی خود را تقریباً قطعی می دانست، بازی را کنترل کرد و در دقیقه 82 با ضربه سعید گل چهارم را به ثمر رساند.ایرانخواه سه امتیاز مهم را به دست آورد. عامل تعیین کننده این دیدار در هفته ای که سایپا استراحت کرد و استقلال، خوزستان و چادرملو تنها در دقایق پایانی بازی های خود عملکرد خوبی داشتند را باید مدیون فجر دانست.


سرویس خبر شماره: 1922625
02 مه 1402 در 09:25 ب.ظ
2.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

فجر شهید سپاسی شیراز 4 دریا بابل 1;

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فجرسپاسی شیراز در هفته سی ام لیگ برتر به مصاف میهمان بابل دریا رفت که در جدول لیگ برتر یک بازی از دیگر تیم های لیگ برتر فاصله داشت و در این بازی موفق شد فاصله را کم کند. بهره بردن از

شاگردان رجب زاده که به دنبال پیروزی و سه امتیاز این دیدار بودند با گل دقیقه 10 حسین مهربان از دریا بابل به برتری رسیدند و با همین نتیجه به رختکن رفتند.

فجری با این سه امتیاز حساس صعود قابل توجهی را در جدول رده بندی تجربه کرد و با کسب 46 امتیاز به رده سوم صعود کرد. در سوی دیگر بابیل سی که در میانه های جدول قرار دارد و انگیزه خاصی ندارد با 31 امتیاز در رده دوازدهم باقی مانده است.

تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز موفق شد در خانه دریا بابل را با 4 گل شکست دهد و نمایشی تهاجمی را به نمایش بگذارد.

لیگ 1/ پرواز فجر سپاسی بر فراز دریا با چهار گل

اگر دقایق پایانی بازی استقلال خوزستان مقابل فارس ماهشهر خلیج فارس و شمس آذر مقابل چادرملو نتیجه را تغییر ندهد، خود فجر پس از بازی لیگ بیست و هشتم لیگ دسته اول، استقلال خوزستان را با یک امتیاز در رده سوم خواهد دید.



مجله اخبار فوتبال داخلی