لیگ 1 / پیروزی مهم و 4 تیم با یک امتیاز!


سرویس خبر شماره: 2020098
19 مه 1403 در 8:14 ب.ظ.
816 امتیاز خبر

0نقطه نظر

پارس جنوبی 3 – نفت و گاز گچساران;

جامی موفق شد برابر شاگردان قربانی پیروز به پیروزی ارزشمندی دست یابد.

لیگ اول / برد مهم و 4 تیم با یک امتیاز!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در آخرین دیدار از هفته سی ام لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم های پارس جنوبی جم و نفت و گاز گچساران از ساعت 19 امشب در ورزشگاه تختی جم به مصاف یکدیگر رفتند.

پارس جنوبی این دیدار را با ترکیب عرفان اسفندیاری، کنعان طاهرنژاد، میلاد تقیان، محمدمهدی زارع، محمد علیزاده، علی اصغر هوشمند، علی دشتی، حسین پورامینی، همایون افتخاری، حمیدرضا نادری و محمد سرفراز آغاز کرد و به مصاف نفت و گاز رفت.

وحید اصغرزاده، محسن آقایی، امین رضایی، رضا خانی، علی نبی زاده، امیرمحمد منصف، میلاد باقری، علی قربانخانی، مهدی کربلایی، مجید تاجیک و ساسان جعفریکیا نیز 11 بازیکن منتخب پیروز قربانی مقابل پارس جنوبی جم را تشکیل دادند.

پارس جنوبی جم که در چهار بازی اخیر خود دو تساوی و دو برد به ثبت رسانده بود، در دیدار امشب با گل های علی اصغر هوشمند (7)، کنعان طاهرنژاد (42) و علیرضا ارجمندیان (4+90) مقابل تک گل امیرمحمد موفق شد. منصف (75) هدف نفت و گاز، برای دستیابی به سود کامل.

تیم فوتبال پارس جنوبی با برتری 3 بر 1 مقابل بازیکنان نفت و گاز مانند سایپا، آریو اسلامشهر و مس سونگون 42 امتیازی شد اما به دلیل تفاضل گل کمتر در رده نهم جدول رده بندی لیگ دسته اول قرار گرفت. و شاگردان پیروز قربانی نیز با 38 امتیاز در همین رده قرار دارند. رتبه دهم را دارند.

مجله اخبار فوتبال داخلی