لیگ 1/ 10 دقیقه طوفان در آخرین بازی

شاگردان احمد جمشیدیان اگرچه بازی هجومی انجام دادند اما نتوانستند دروازه چوکای تلاش را باز کنند تا اینکه در دقایق پایانی از تمام موقعیت های خود استفاده کنند و در خانه یک برد پر گل کسب کنند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در آخرین بازی هفته هشتم لیگ دسته یک فوتبال ایران، تیم شهرداری همدان از ساعت 15 و 45 دقیقه امروز در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج به مصاف تیم چوکی تالش رفت.

شهرداری همدان که در دو هفته پایانی لیگ برتر به پیروزی و تساوی دست یافته بود، همچنان در تلاش برای کسب امتیاز مقابل حریف انتهای جدولی خود بود و با زدن سه گل این کار را انجام داد.

در دقیقه 84 سجاد تجارلو قفل دروازه چوکای تلاش را شکست و گل اول شهرداری همدان را به ثمر رساند و همین بازیکن در دقیقه 90 باز هم درخشید و گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

پیروزی پر گل شهرداری همدان و ادامه روند خوب این تیم برای سومین بازی متوالی، 14 امتیازی شد و در رده چهارم جدول لیگ یک قرار گرفت و با شمس آذر قزوین، فجرسپاسی و استقلال ملاثانی و چوکای تلاش باقی ماندند. با 6 امتیاز و شانزدهم سقوط کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی
سرویس خبر شماره: 1847843
20 اکتبر 1401 در 6:32 ب.ظ
4.5 هزار |

0نقطه نظر

شهرداری همدان 3- چوکای تلاش صفر;

شاگردان احمد جمشیدیان مقابل چوکای تلاش به برتری پر گل رسیدند.

لیگ 1/ 10 دقیقه طوفان در آخرین بازی

در حالی که بازی با آن دو گل نزدیک بود به پایان برسد، شاگردان جمشیدیان در دقیقه 4+90 توسط محمدرضا اقبالی گل سوم را به ثمر رساندند و در نهایت با نتیجه 3 بر صفر مقابل چوکی تلاش پیش افتادند.