مأموریت ویژه درویش به وحید امیری



باشگاه پرسپولیس بار دیگر وحید امیری یکی از کاپیتان های خود را موظف کرد تا با چند بازیکن صحبت کند و آنها را راضی به ماندن در باشگاه کند. افرادی مانند علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر که دو ماه است با پیشنهاد جدی و وسوسه انگیز باشگاه تراکتورسازی مواجه هستند. امیری تابستان گذشته نیز همین ماموریت را داشت تا بیرانوند را بازگرداند اما به نظر می رسد این بار ماموریت او را غیرممکن خواند.

امیری از شب گذشته مذاکره با هم تیمی هایش را برای ماندن آغاز کرد اما متوجه شد با باشگاه تراکتورسازی به توافق رسیده اند و راهی برای بازگشت به این تیم وجود ندارد. در واقع این افراد به وحید گفتند که شرایط مالی پیشنهادی به آنها در تراکتور اصلا قابل مقایسه با پرسپولیس نیست و شرایط آنها را مجبور به رفتن به تبریز می کند.

ناگفته نماند که اسپانسرهای مالی پرسپولیس همچنان به دنبال حفظ بازیکنان نامبرده در این تیم هستند اما بعید به نظر می رسد که به نتیجه مثبتی برسند مگر اینکه هر سه بازیکن همزمان بخواهند تصمیم عجیبی بگیرند. یا اگر طرفدار پولدار است یا اسپانسر مالی باید دخالت کند که در این صورت صدای بقیه پرسپولیسی ها به گوش می رسد و اتحاد تیم زیر سوال می رود.

بیشتر بخوانید: سند اختصاصی خبروژی از مکاتبات الوکره و پرسپولیس؛ قیمت پیشنهادی برای برکناری عبدالکریم حسن 300 هزار دلار!



سرویس داخلی اخبار فوتبال