ماجراهای عجیب فرهاد در امارات!

مجیدی با این حرکات جالب نشان داد که با این تصمیمات داوری سر تیمش بریده شده است.

1833505

به این ترتیب فرهاد مجیدی دیدار تیمش را از سکوهای ورزشگاه اتحاد کلبا دنبال کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

در آن لحظات فرهاد مجیدی و امیر مرتضایی، تحلیلگر تیمش از طریق تبلت مشغول بررسی صحنه بودند. به نظر می رسد آنها به پای دروازه بان خود روی خط اطمینان دارند و مرتضایی اینجا در حال بررسی است که آیا بازیکنانش زود وارد محوطه جریمه شده اند یا خیر.

1833507

تصاویر اسلوموشن نیز پای عیسی هوتی را روی خط هنگام پنالتی نشان می دهد. اما احمد عیسی درویش، قاضی میدانی، تصمیم به تکرار این تحریم گرفت.

1833503
1833504


سرویس خبر شماره: 1896483
Mar 27, 1401 @ 8:59 ب.ظ
28.4K امتیاز خبر|

9نقطه نظر

فشار بر هزار، خشم بر بی نهایت

اتحاد کلبا در دیداری از هفته بیستم لیگ ادنوک امارات به مصاف الوصل رفت. شاگردان مجیدی زود و توسط برایان رامیرز در دقیقه سوم به گل رسیدند. اما اشتباه سلطان الزعبی در دقیقه 10 منجر به اعلام پنالتی سود الوصل شد. تحریمی که کمی سخت به نظر می رسید.
با این وجود، عیسی الهوتی، مدافع کولبا، توانست پنالتی فابیو دی لیما را به خوبی مهار کند. اما احمد عیسی درویش داور مسابقه در تصمیمی بحث برانگیز حکم به تکرار پنالتی داد. تصمیمی که با اعتراض شدید فرهاد مجیدی و کادر فنی ببرها همراه شد.

اما بعد از چند ثانیه وقتی متوجه شد داور در حال تکرار پنالتی است به داور چهارم اعتراض کرد.

1833515

در لحظاتی که تماشاگران تصور می کردند هر لحظه احمد عیسی درویش داور می تواند برای بررسی صحنه به سمت کمک داور ویدیویی برود، به کنار زمین آمد و در کمال تعجب فرهاد مجیدی را با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد.

1833510

مشاوران کلبه سعی داشتند مجیدی را آرام کنند. اما فرهاد قصد آرامش نداشت که البته حق با او بود.

1833514

به این ترتیب مجیدی اعتراض خود به تصمیمات داور را با فردی که به نظر می رسد مسئول اتحاد کلبا است تکرار کرد و ادامه بازی را از روی سکوها تماشا کرد.

1833520

داستان از اینجا شروع شد؛ جایی که سلطان الذابی پایش را جلوی پای علی صالح گذاشت و داور مسابقه به سود سود الوصل پنالتی اعلام کرد.

1833517

در نهایت مجیدی در میان اعتراضات پر سر و صدای خود به سکوها رفت و الوصل توانست پنالتی تکراری فابیو لیما را به گل تبدیل کند.

1833506

فرهاد مجیدی ابتدا خوشحالی خود را در مهار پنالتی نشان داد.

1833509

بررسی تصاویر تلویزیونی نشان می دهد در زمان ضربه پنالتی بازیکن کلبا وارد محوطه جریمه نشده و پای الهوتی هم روی خط بوده است. اما داور پنالتی را تکرار کرد. فرهاد مجیدی با تبلت این پنالتی را بررسی کرد و پس از اطمینان از خطای شاگردانش اعتراض خود را به داور چهارم اعلام کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اگرچه تقابل با پیرمرد برای فرهاد مجیدی خوب آغاز شد اما اتفاقات و تصمیمات عجیب داور باعث شد تا او پس از دریافت کارت قرمز خیلی زود به سکوهای ورزشگاه کولابا رفته و از زمین اخراج شود. برای دومین بار در این فصل .

در لحظاتی که به نظر می رسید احمد عیسی درویش داور به کنار زمین می آید تا صحنه را بررسی کند و از VAR کمک بخواهد، در کمال تعجب در دقیقه 16 فرهاد مجیدی را با یک کارت قرمز مستقیم از زمین مسابقه اخراج کرد تا با آن بازی کند. پنالتی تکراری توسط لیما به تساوی تبدیل شد.
حال اتفاقات جنجالی این بازی را به صورت تصویری مرور می کنیم:

1833516
1833512

بعد از اینکه مجیدی و مرتضایی مطمئن شدند بازیکنی از تیمشان وارد محوطه نشده یا پای عیسی حوتی جلوی دروازه است، به سمت داور چهارم هجوم بردند و اعتراض شدید خود را نشان دادند.

1833511

در روزی که داور دیدار اتحاد کلبا و الوصل تصمیمات جنجالی گرفت، فرهاد مجیدی با کارت قرمز مستقیم از زمین مسابقه اخراج شد.

ماجراهای عجیب فرهاد در امارات!

فابیو لیما این ضربه را وارد دروازه کولابا کرد که عیسی هوتی موفق شد توپ را مهار کند. اما داور مسابقه دستور تکرار آن را داد.

1833513

مجیدی پس از اخراج بلافاصله به سمت داور چهارم حرکت کرد. به نظر می رسد او تعجب می کند که چرا تیم داوری بازی مجدد پنالتی را بررسی نکرده و از VAR کمک نگرفته است.

1833508