ماجراهای قرمزها در هفته گذشته / اکنون!

یورگن کلوپ چه دوست داشته باشد یا نه، باید به او یادآوری کنیم که اکنون 7 بازی متوالی لیگ برتر است که تیمش اولین گل را دریافت کرده است، از جمله 3 بازی اول فصل جدید. مهم نیست که چقدر روحیه بازگشت یک تیم عالی است، آنها نمی توانند این کار را به طور مداوم انجام دهند. اگر به اهداف خود افتخار می کنند، واضح بگوییم، این وضعیت دوام نخواهد داشت. حدود 30 دقیقه طول کشید تا لیورپول در بازی به خود آمد و آماده شد. آنها به تازگی شروع به بازی ترکیبی کردند و تهدیدی برای خط دفاعی یونایتد ایجاد کردند. وقتی لیورپول گل زد خیلی دیر شده بود. در نهایت در یک دیدار مهم تحت تاثیر شروع ضعیف خود قرار گرفتند.

برد 2-1 منچستریونایتد مقابل لیورپول همه را شوکه کرد. هم هواداران شیاطین سرخ که به شدت به عملکرد گلیزرها اعتراض داشتند و هم طرفداران قرمزهای مرسی ساید که انتظار داشتند تیم آنها در نهایت اولین برد خود را در اولدترافورد کسب کند، به خصوص که آنها در 8 بازی اخیر خود در لیگ برتر مقابل این دشمن سابق شکست نخورده بودند. .

یک هفته پیش، گری نویل به منچستریونایتد هشدار داد که به پایان فصل در نیمه انتهایی جدول نزدیک است، در حالی که جیمی کاراگر گفت که فکر می کند لیساندرو مارتینز، مدافع جدید شیاطین سرخ برای رقابت در لیگ برتر بسیار کوچک است، اما هر دو منچستریونایتد را اجاره کردند. مقابل لیورپول اگرچه هنوز انتقادات زیادی از منچستریونایتد وجود دارد و هواداران از مدیریت بسیار ناراضی هستند، اما پس از 2 شکست، شیاطین سرخ تغییر کرده اند. همین اتفاق برای تیم میکل آرتتا در فصل گذشته رخ داد و آرسنال پس از انتقادات شدید ناگهان پیشرفت کرد و فصل را نسبتاً خوب به پایان رساند. واکنش ها گاهی افراطی است.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

ماجراهای قرمزها در هفته گذشته / اکنون!

یک هفته زمان زیادی برای فوتبال است

یکی از بزرگترین شادی های هواداران منچستریونایتد تایرل مالاسیا، مدافع چپ این تیم جذب شده از فاینورد بود. در نگاه اول، این حرکت بیهوده به نظر می رسید، به خصوص که لوک شاو و الکس تلس در آن زمان در دفاع چپ حضور داشتند. اما تنهاچ با توجه به ویژگی های این بازیکن جوان او را به خدمت گرفت. مالاسیا تهدیدی همیشگی برای لیورپول بود و در فاز دفاعی به محمد صلاح اجازه داد کمتر بدود. او به خوبی می دانست که صلاح در نیمه دوم در موقعیت هجومی قرار دارد و در دفاع آسیب پذیر خواهد بود و به همین دلیل اغلب از آن سمت به رشفورد توپ می داد. این بازیکن 23 ساله مالزیایی تازه شروع به کار کرده است.

داوید دخیا هفته گذشته در بازی مقابل برنتفورد اشتباهات زیادی کرد و تیمش را با مشکلات بزرگی مواجه کرد. او مدام سعی می کرد مدافعان و هافبک ها را به نزدیک ترین فاصله ممکن برساند. تنهاچ فاش کرد که برنامه این بود که تحت فشار کوتاه نیامد و باید ارسال طولانی می کرد، شاید مدافع تیم اشتباه متوجه شده بود. به هر حال بعد از یک هفته دخیا اینطور بازی نکرد و توپ ها را بالا فرستاد. حتی پاس های او هم خط دفاعی لیورپول را دور زد. مدافع اسپانیایی که شب موفقی را پشت سر گذاشت، باید تعادلی بین ریسک کردن و نپذیرفتن بیابد.

ماجراهای قرمزها در هفته گذشته / اکنون!

شروع بد برای تیم کلوپ

ماجراهای قرمزها در هفته گذشته / اکنون!

سطوح مختلف دخا

اما همه چیز برعکس شد و گل محمد صلاح منجر به شکست گل های جادن سانچو و مارکوس راشفورد نشد. 3 امتیاز شیرین و اولین پیروزی نصیب شاگردان اریک تانهاچ شد.

مورد علاقه شیاطین سرخ