ماجرای جالب این داور با مجتبی حسینی و مس

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علی اصغر مومنی داور دیدار پیکان و مس کرمان یکی از چهره های خبری این هفته است که با اعلام پنالتی برای پیکان و پیکان صدای اعتراض کرمانی ها را بلند کرد. نه با اعلام پنالتی برای مس کرمان.

مومنی که در این فصل 3 تصمیم لیگ برتری از جمله دو تصمیم برای مس کرمان گرفته است. جالب است که مسی ها در گذشته به قضاوت این داور اعتراض کرده بودند. زمانی که مجتبی حسینی سرمربی فعلی پیکان هدایت مس کرمان را در لیگ برتر برعهده داشت و به تصمیم مومنی در بازی با نود ارومیه اعتراض کرد.


سرویس خبر شماره: 1867280
8 فوریه 1401 ساعت 15:59 |
313 امتیاز خبر

0نقطه نظر

این بار اما داور فوتبال ایران که نسبت به آن زمان بسیار باتجربه شده، یک پنالتی برای رقیب مس کرمان زد و بار دیگر آنها را ناراحت کرد. نکته جالب اینکه مجتبی حسینی این بار روی نیمکت پیکان بود و آن پنالتی به سود تیمش گرفته شد. البته خوب یا بد بودن تصمیم مومنی را باید به کارشناسان داوری بسپاریم تا مشخص شود این داور اشتباه کرده یا نه.



مجله اخبار فوتبال داخلی

علی اصغر مومنی هم مانند زمان مجتبی حسینی سرمربی در مس کرمان یک پنالتی مقابل این تیم گرفت.

ماجرای جالب این داور با مجتبی حسینی و مس

او در بهمن ماه سال 98 بازی نود ارومیه و مس کرمان مومنی را قضاوت کرد و آن روز برای نود ارومیه پنالتی گرفت و صدای اعتراض بازیکنان مسی را که مجتبی حسینی را روی نیمکت خود داشتند بلند کرد.