ماجرای خرید باشگاه استقلال واقعی است (عکس)

این ایرانی مقیم قطر در نامه ای به قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی سازی، درخواست کتبی خود را در تاریخ ۶ اسفندماه رسماً ثبت کرد و در دبیرخانه این نهاد نیز ثبت شد. رسید خرید 51 درصد از سهام باشگاه استقلال هم اکنون متعلق به سالمی زاده است و تصویر آن و همچنین تصویر نامه رسمی آن به صورت اختصاصی در اختیار “ورزه سه” قرار گرفته است.

1833744
نامه رسمی خریدار باشگاه استقلال به حسین قربان زاده، رئیس سازمان خصوصی سازی؛ سالمی زاده همچنین شماره تماس خود را در انتهای نامه گذاشته است.

با توجه به مشکلات مالی فراوانی که باشگاه استقلال در روزهای پایانی سال 1401 با آن مواجه بود، اکنون باید دید واکنش سازمان خصوصی سازی به درخواست این ایرانی متمول که در قطر تجارت می کند، چه پیشنهاد وسوسه انگیزی دارد و آیا اکثریت سهام باشگاه استقلال به این فرد تعلق می گیرد.

1833745
رسید ثبت نام خریدار استقلال در دبیرخانه سازمان خصوصی سازی که شماره ثبت آن نیز مشخص است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

در خبری که صبح امروز “مجله اخبار فوتبال” در خصوص درخواست این ایرانی مقیم قطر برای خرید باشگاه استقلال منتشر کرد، وی اعلام کرد که اسناد این نمایش نزد ما نگهداری می شود. اما برخی رسانه ها و صفحات اینترنتی با تکذیب اصل مطلب اعلام کردند که سازمان خصوصی سازی چنین نامه ای دریافت نکرده است و اکنون بر اساس مسئولیت حرفه ای خود وظیفه داریم اصل نامه سالمی زاده به قربان زاده و دریافت نامه را منتشر کنیم. ثبت آن در دبیرخانه سازمان خصوصی سازی.


سرویس خبر شماره: 1896608
Mar 28, 1401 @ 3:06 PM
25.3 هزار |

4نقطه نظر

اختصاصی – انتشار نامه خریدار به قربانزاده و رسید ثبت نام

سازمان خصوصی سازی نامه امیر سالمی زاده برای خرید باشگاه استقلال را در دبیرخانه خود ثبت کرد.

ماجرای خرید باشگاه استقلال واقعی است (عکس)

سالمی زاده در نامه رسمی خود به سازمان خصوصی سازی مدعی شده است که پس از عقد قرارداد رسمی و انجام کلیه تشریفات قانونی، تمامی مطالبات آندره آ استراماچونی را در قسط اول قرارداد پرداخت خواهد کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، انتشار پیشنهاد رسمی یک ایرانی مقیم قطر برای خرید باشگاه استقلال سر و صدای زیادی در رسانه ها و فضای مجازی به پا کرد. ماجرا از این قرار است که فردی به نام امیر سالمی زاده، مالک یک هلدینگ سرمایه گذاری بین المللی قطری و از دوران کودکی علاقه مند به باشگاه استقلال، رسماً پیشنهاد خود را برای خرید 51 درصدی این باشگاه به سازمان خصوصی سازی ارائه کرد.