ماجرای شیرین صلح بانان قلعه نویی و پیروان ورزشگاه آزادی/ همه چیز از پشت چراغ قرمز شروع شد!

پیش از آغاز این دیدار سیامک قلیچ خانی از پیشکسوتان عرصه مطبوعات و رسانه های ورزشی و مدیر رسانه ای تیم گل گهر سیرجان به دیدار افشین پیروانی رفت و ضمن یادآوری رفاقت گذشته (همکاری در تیم ملی زمان سرمربیگری امیر قلعه نویی و…) از افشین پیروانی خواست که به دنبال او باشد تا با رفتن به دیدار سرمربی گل گهر سیرجان به این سردرگمی پایان داده و آشتی کند.

افشین پیروانی مصاحبه هایی انجام داد که با امیر قلعه نویی خوش نیامد و برخلاف رابطه سرمربی گل گهر سیرجان، رابطه این دو سرد شد. این زمانی بود که قلعه نویی و گل محمدی سرمربی پرسپولیس رابطه بسیار گرمی با هم داشتند و در چند نوبت بازی دوستانه انجام دادند. در تمامی بازی های دوستانه و رسمی دو سال گذشته تیم های پرسپولیس و گل گهر سیرجان، امیر قلعه نویی و افشین هیچ خیرخواه و حتی احوالپرسی نداشتند تا اینکه…

شاید جالب تر باشد بدانید که این آشتی از مدتی قبل شروع شده است. جایی که افشین پیروانی و امیر قلعه نویی پشت چراغ قرمز می ایستند و سلام و علیک مختصری می کنند که تبدیل به معرفی آشتی دهندگان جدید می شود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

دو سال پیش و پس از لغو جنجالی دیدار تیم های سپاهان و پرسپولیس در اصفهان که رقابت شدیدی بین این دو تیم وجود داشت، تنش هایی بین طرفین به وجود آمد.

ماجرای شیرین آشتی کنندگان قلعه نویی و پیروان ورزشگاه آزادی / همه چیز از پشت چراغ قرمز شروع شد!

در غیاب تماشاگر، ورزشگاه آزادی میزبان دیدار دوستانه دو تیم فوتبال ایران پرسپولیس و گلگهر سیرجان بود. جایی که در یک برخورد جدی، تقابلی و البته دوستانه شاگردان امیر قلعه نویی و یحیی گل محمدی با هم درگیر شدند. یک بازی دوستانه که دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول شاگردان امیر قلعه نویی بهتر بودند و در نیمه دوم پرسپولیس بهتر بازی کرد اما این دیدار تدارکاتی در نهایت با تک گل دیدنی محمد عمری به سود شاگردان یحیی گل به پایان رسید.محمدی.

در همین راستا مطلع شدیم که یحیی گل محمدی نیز از پیشنهاد مسئول رسانه ای تیم گل گهر سیرجان استقبال کرده و با قالیچ خانی وساطت کرده تا این دو پیشکسوت مطرح فوتبال ایران با هم آشتی کنند. پیروان هم به امیر قلعه نویی می روند و آشتی می کنند تا این کدورت نسبتا قدیمی جای خود را به دوستی تازه بدهد.