ماجرای عجیب پرسپولیس در نیم فصل!



پرسپولیس با سرمربی جدید خود در نیم فصل دوم شروع خوبی نداشت و مغلوب آلومینیوم شد. پس از آن شاگردان عثمر ویه در دو دیدار بعدی مقابل تراکتور و ذوب آهن پیروز شدند تا جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا دهند و همچنان عنوان قهرمانی را از آن خود کنند. در خصوص بازی های پرسپولیس در نیم فصل یک مورد خاص وجود دارد که البته منفی است. سرخپوشان در هر بازی نیم فصل دوم محروم بودند و این مشکل در بازی بعدی این تیم نیز وجود دارد.

امید عالیشاه کاپیتان اول سرخ ها در اولین دیدار نیم فصل دوم مقابل آلومینیوم محروم شد و نتوانست تیمش را در این دیدار همراهی کند. در دومین دیدار مقابل تراکتورسازی، این پرسپولیسی ها بودند که از برد شیرین تیمشان محروم شدند. با دستور کمیته انضباطی هواداران پرسپولیس از حضور با تراکتور در این دیدار منع شدند و این مهم بدون تماشاگر برگزار شد. در سومین دیدار مقابل ذوب آهن، علیرضا بیرانوند دروازه بان شماره یک پرسپولیس و ستاره این تیم محروم شد و نتوانست تیمش را در این دیدار همراهی کند.

رفیعی جوان در دروازه پرسپولیس قرار گرفت و عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و توانست دروازه خود را در این دیدار خارج از خانه بسته نگه دارد. نکته جالب اینکه پرسپولیس برای بازی بعدی هم محروم است و این بار علی نعمتی، مدافع سرخ ها در بازی با ذوب آهن کارت زرد گرفت و نمی تواند پرسپولیس را در این دیدار همراهی کند. با فولاد سعید صادقی، سروش رفیعی و محمدحسین کنعانی زادگان 3 بازیکن 3 کارته پرسپولیس هستند. دیداری که نتیجه آن تاثیر زیادی در قهرمانی این فصل خواهد داشت و برای هر دو تیم بسیار مهم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: بهترین های هفته هجدهم لیگ برتر/ استقلال با 6 امتیاز بازی را برد و پرسپولیس فولادشهر را فتح کرد/ جواهر اسپانیا در کویر



سرویس داخلی اخبار فوتبال