ماجرای عجیب یک هوادار خاص/ 50 سال حضور در ورزشگاه برای تماشای بازی تیم محبوب

او در این باره به DAZN گفت: “من هیچ بازی را از دست نداده ام. تنها بازی در 50 سال گذشته که نتوانستم از نزدیک آن را دنبال کنم، بازی بین بارسا و پی اس وی آیندهوون است.” من این بازی را ندیدم. نزدیک که در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری بودم.»



سرویس اخبار فوتبال خارجیتیم بارسلونا هوادار خاصی دارد که 50 سال است بازی تیمی را از دست نداده و همیشه حامی آبی اناری ها بوده است. بسیاری از هواداران باشگاه های اروپایی که دارای کارت رسمی هواداری تیم های مورد علاقه خود هستند، تمامی بلیت های بازی های خانگی را هر فصل خریداری می کنند.

خرید این سری از بلیت ها که به آن بلیط فصلی می گویند در بین هواداران باشگاه های اروپایی رایج است و معمولاً هر صندلی برای چندین سال متوالی متعلق به یک فرد خاص است که هر فصل برای تشویق بازیکن مورد علاقه خود در ورزشگاه حاضر می شود. تیم در بازی های خانگی

اما بحث لوچی پارچی با همه این افراد کاملا متفاوت است. این هوادار سابق بارسلونا رکوردی دارد که در بین هواداران فوتبال اروپا در اختیار هیچکس دیگری نیست. پارتچی در تمام بازی هایی که بارسلونا در پنجاه سال گذشته میزبانی کرده، همراه این تیم بوده است.