ماجرای عصبانیت سرپرست پیکان چه بود (تصویر)

سرپرست تیم فوتبال پیکان در جریان بازی با سپاهان به شدت به نیمکت حریف اعتراض کرد.

ماجرای عصبانیت سرپرست پیکان چه بود (تصویر)

اعتراض شدید موریس به هافبک پیکان ها با توجه به اینکه بارها بر سر سایر بازیکنان آن تیم تکرار شده بود، خشم رضا رحقی، سرمربی خودروسازان را برانگیخت. سرمربی پیکان که از پرخاشگری های سرمربی پرتغالی به بازیکنانش به ستوه آمده بود، چند قدمی به سمت نیمکت سپاهان رفت و به همتای اصفهانی خود اعتراض کرد. رحقی به رضا فتاحی گفت به سرمربی تیمش تذکر بدهد که با بازیکنان پیکان کاری نداشته باشد. او همچنین توضیح داد که تیم پیکان اهل تلف کردن نیست و این بازیکن مصدوم شد و زمین را ترک کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

در نیمه دوم وقتی مجتبی حق دوست، هافبک باتجربه پیکان ها با ضربه ای به زانو روی زمین افتاد، دوباره ضربه محکمی به موریس وارد شد. سرمربی سپاهان همچنان معتقد بود حقدوست زمان بازی را از دست می دهد اما چند ثانیه بعد تخته تعویض افزایش یافت و مشخص شد هافبک پیکان به دلیل مصدومیت تعویض خواهد شد.

1787353


سرویس خبر شماره: 1862498
12 ژانویه 1401 در 2:12 ب.ظ
1.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

در اواسط نیمه اول وقتی دست رامین رضاییان به صورت کاپیتان پیکان برخورد کرد و باعث خونریزی او شد، مورایس به مهاجم پیکان حمله کرد و از او خواست وقت تلف نکند! این مشکل واکنش پیکانی ها و به خصوص مجتبی حسینی را برانگیخت. سرمربی پرتغالی در چند صحنه دیگر به داور اعتراض کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از حواشی جالب دیدار پیکان و سپاهان که با نتیجه یک بر صفر به سود خودروسازان به پایان رسید، واکنش نیمکت نشینان دو تیم بود. در این دیدار خوزه مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان کمی متفاوت از قبل ظاهر شد. او که معمولا با آرامش و با احتیاط از کناره ها مسابقه را دنبال می کند، شنبه شب کمی عصبی بود و در چند صحنه به شدت اعتراض کرد.