ماجرای وام 200 میلیاردی استقلال چیست؟

رایزنی هایی در این زمینه انجام شد تا استقلال 200 میلیارد تومان از بانک وام بگیرد. مشکلی که فتح الله زاده در مصاحبه امروز خود کتمان نکرد. مدیرعامل استقلال گفت: ما درخواست خودمان را مطرح کرده ایم، هنوز معلوم نیست که بدهند یا نه.»


سرویس خبر شماره: 1854131
نوامبر 27, 1401 @ 6:49 ب.ظ
255

0نقطه نظر

مسئولان باشگاه استقلال قصد دارند 200 میلیارد تومان از بانک وام بگیرند.

ماجرای وام 200 میلیاردی استقلال چیست؟

از سوی دیگر پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان منجر به اعتصاب آنها و لغو تمرین امروز شد. در چنین شرایطی سران استقلال به فکر گرفتن وام از بانک برای رفع مشکلات روزمره و پرداخت بدهی هستند.

بنابراین با گذشت بیش از یک ماه از مدیریت فتح الله زاده هنوز با اسپانسر جدیدی برای باشگاه استقلال به توافق نرسیده است. مدیرعامل استقلال با یک اپراتور تلفن همراه جلساتی داشته است اما توافق قطعی حاصل نشده است. مذاکرات با چندین شرکت دیگر در حال انجام است، اما بعید است در کوتاه مدت به نتیجه برسد.

باید منتظر ماند و دید در این زمینه چه اتفاقی خواهد افتاد. چه وام مورد نظر به آنها برسد یا نه. البته اگر این پول تزریق نشود احتمالا شاهد مشکلات بیشتری خواهیم بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باشگاه استقلال این روزها با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کند. به گفته علی فتح الله زاده، مسئولان این باشگاه با بدهی های زیادی مواجه هستند که باید حدود 300 میلیارد تومان آن را تامین کنند.