مادر امباپه: او از رفتار پی اس جی واقعا عصبانی بود

العماری، مدیر شرکتی که حقوق پخش تصاویر امباپه را مدیریت می کند، نیز تایید کرد که از تصمیم پاری سن ژرمن برای استفاده از تصاویر این بازیکن مطلع نبوده است: «به ما هشدار داده بودند که چنین تصاویری گرفته شده است، اما این کار را نکردیم. بدونید برای چه هدفی.” همه چیز خیلی سریع روشن شد و هیچ برخوردی رخ نداد. PSG همچنان پاری سن ژرمن است، چه امباپه باشد یا نباشد. “بازیکنان می آیند و می روند، اما تیم هنوز باقی است.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

فیض العماری با یادآوری این اتفاق در تلویزیون ورزش گفت: «او با من تماس گرفت که اغلب هم این کار را می کند. وقتی تصمیم گرفت در شبکه های اجتماعی واکنش نشان دهد، هنوز وقت داشت و با دو سه نفر دیگر تماس گرفت تا نظر آنها را جویا شود.

1852907

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استفاده پاری سن ژرمن از عکس امباپه برای کمپین تبلیغاتی بدون اطلاع او باعث شد تا این بازیکن به شدت به این رفتار واکنش نشان دهد.

فائزه العماری، مادر کیلیان امباپه، گفته است که پسرش از تصمیم سران پاری سن ژرمن برای استفاده از عکس او بدون اطلاع او بسیار عصبانی است.

مادر امباپه: او از رفتار پی اس جی واقعا عصبانی بود


سرویس خبر شماره: 1921344
27 آوریل 1402 ساعت 10:28
1.2 هزار |

0نقطه نظر

این بازیکن با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به شدت به این تصمیم اعتراض کرد و مدعی شد پاری سن ژرمن باشگاه بزرگی است اما قرار نیست کیلیان سن ژرمن باشد.

من نگرانی او را درک کردم اما گفتم الان وقت واکنش نیست. شما باید او را ترک کنید و همیشه زمانی برای افشای حقیقت وجود دارد، اما او پاسخ داد که نه، نه، من نمی خواهم صبر کنم. من از عواقب آن آگاهم و آنها را می پذیرم.»

مادر امباپه افزود: “او واقعا عصبانی بود، قلبش بسیار غمگین بود. او مانند یک کودک متولد شده در شبکه های اجتماعی پاسخ داد. با این حال، باید بپذیرید که هرکسی راه ارتباطی خاص خود را دارد.”