مارادونا-کرایف; تماشاگران لیگ قهرمانان در بهشت!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آژاکس آمستردام امشب در دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان ناپولی ایتالیا خواهد بود. تیم های دوم و اول گروه A لیگ قهرمانان اروپا امشب در حالی به مصاف هم می روند که دو تن از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان اسطوره جاودانه باشگاه های خود را در خود می بینند. دیگو آرماندو مارادونا و یوهان کرایف. سوپراستارهای قرن بیستم فوتبال جهان، هر یک از آنها تاثیر زیادی در تاریخ فوتبال به جای گذاشتند.
حال باشگاه آژاکس با انتشار کاریکاتوری از این دو فوق ستاره در صفحات اجتماعی رسمی خود به این دو فوق ستاره تاریخ فوتبال ادای احترام کرده است. در این عکس، دو اسطوره بزرگ دو باشگاه، یوهان کرایف و دیگو آرماندو مارادونا، روی مبل بین ابرهای آسمان نشسته اند تا یکی از جذاب ترین بازی های روز سه شنبه را تماشا کنند و هر کدام پیراهن تیم تاریخی خود را بر تن کرده اند. .
یوهان کرایف به عنوان یکی از بهترین بازیکنان اروپا در تاریخ فوتبال، سه فصل متوالی با آژاکس قهرمان اروپا شد و سه بار متوالی توپ طلا را به عنوان بهترین بازیکن سال از آن خود کرد. از سوی دیگر دیگو مارادونا تاریخ باشگاه ناپولی را به قبل و بعد از خود تقسیم کرد و با این تیم با دو قهرمانی در سری آ و یک قهرمانی در جام یوفا بالاترین افتخارات این باشگاه را به دست آورد.
دو چهره فراموش نشدنی تاریخ فوتبال که در قرعه کشی دو تیم آژاکس و ناپولی به عنوان بهترین بازیکنان زمان خود به حساب می آمدند و به یقین می توان گفت که در تاریخ دو باشگاه دیگر بازیکنانی با این کیفیت ندیده اند. . در محدوده آنها
این دیدار از ساعت 22:30 به وقت تهران آغاز می شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1846515
12 اردیبهشت 1401 ساعت 15:22 |
605 امتیاز خبر

1نقطه نظر

باشگاه آژاکس با انتشار کاریکاتوری میزبان بازی امشب مقابل ناپولی بود.

مارادونا-کرایف;  تماشاگران لیگ قهرمانان در بهشت!