مارتینز: استعداد و تجربه هازارد برای ما مهم است


سرویس خبر شماره: 1854341
28 نوامبر 1401 ساعت 20:53 |
185 امتیاز خبر

0نقطه نظر

به گزارش “ورزه سه”، تیم ملی بلژیک در اولین دیدار خود در جام جهانی 2022 قطر با حضور همه ستاره هایش آماده به مصاف کانادا می رود.
هازارد با وجود تمام مشکلاتی که در فصول اخیر در رئال مادرید داشت، بار دیگر از سوی مارتینز به این تیم دعوت شد تا نشان دهد سرمربی بلژیکی به او اعتقاد خاصی دارد.
در واقع این بازیکن معمولا در تیم ملی کشورش عملکرد قابل قبولی از خود ارائه می دهد. با این حال طی روزهای اخیر و پس از انتشار عکس های این بازیکن در اردوی قبل از شروع جام جهانی، انتقادات زیادی متوجه وی شده است.
به نظر می رسد هازارد دوباره اضافه وزن پیدا کرده است و این سوال در آستانه جام جهانی اصلا دل هواداران این تیم را نمی پسندد اما سرمربی بلژیک با آنها موافق نیست.

روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیک می‌گوید که نگران نبود سرعت در بازی ادن هازارد نیست.

مارتینز: استعداد و تجربه هازارد برای ما مهم است

مارتینز درباره دلیل دعوت از هازارد و اکانتی که روی این بازیکن باز می کند، توضیح داد: “ما ادن هازارد را دنبال نمی کنیم تا ببینیم آیا او سرعت بازی مناسبی دارد یا اینکه فشار کافی در زمین دارد. ما روی استعداد او تمرکز می کنیم و “ما با ادن تیم بهتری هستیم.”
بلژیک در جام جهانی 2018 روسیه به نیمه نهایی رسید اما مقابل فرانسه شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند و امیدوار است امسال حضور موفقی در جام جهانی داشته باشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی