مارتینز: جاسوس بلژیکی گل به خودی بزرگی زد!

روبرتو مارتینز، سرمربی اسپانیایی تیم ملی بلژیک در نشست خبری بازی با کرواسی گفت:“هیچ چیز در تیم تغییر نکرده است. ما از عملکرد خود در دو بازی قبلی راضی نیستیم، اما تیم مسئولیت پذیر و متعهد است و می داند که باید این شرایط را تغییر دهد. شاید ما به شایعات رسانه ها اهمیت زیادی دادیم.” با استعدادترین نسل تاریخ فوتبال بلژیک و بهتر است از مسابقات این تیم لذت ببریم تا اخبار کذب.

بازی حساس مقابل کرواسی:جام جهانی در واقع فردا برای ما آغاز خواهد شد و ما بیشترین شانس را برای واکنش قاطع و قاطع داریم. من هیچ تیمی را در جام جهانی ندیدم که عالی بازی کرده باشد. اگر بالا برویم بهترین بلژیک را خواهید دید. در مرحله یک شانزدهم. “کار ما هنوز تمام نشده است.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

روبرتو مارتینز سرمربی بلژیک در جریان کنفرانس خبری بازی کرواسی به جاسوس رختکن تیمش انتقاد کرد و گفت جام جهانی فردا برای بلژیک آغاز می شود.

مارتینز: جاسوس بلژیکی گل به خودی بزرگی زد!


سرویس خبر شماره: 1856544
9 دسامبر 1401 در 03:50 ب.ظ
5.5 هزار |

0نقطه نظر

بلژیک هنوز تمام نشده است

مارتینز درباره بازگشت لوکاکو به تیم بلژیکی گفت:حضور لوکاکو برای ما بسیار مهم است. او یک رهبر بزرگ در داخل و خارج از زمین است و تاثیر زیادی روی بازیکنان تیم دارد.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی بلژیک در اولین دیدار خود در جام جهانی موفق شد کانادا را شکست دهد اما خوب و متقاعد کننده ای از خود نشان نداد. بلژیک در بازی دوم با دو گل مغلوب مراکش شد تا حالا برای صعود به کرواسی پیروز شود. شایعات زیادی مبنی بر تنش و اختلاف در رختکن بلژیک وجود دارد.

مارتینز از جاسوس اتاق رختکن بلژیکی به دلیل افشای اطلاعات تیم انتقاد کرداونی که جاسوس تیم بود یه گل به خودی بزرگ زد. او به جای حمایت از تیم، سعی کرد خودش جام جهانی را قهرمان کند و یک نابغه است. اگر من یک روزنامه نگار بلژیکی بودم، به جای انتشار سخنان این جاسوس، سعی می کردم از تیم کشورم حمایت کنم. این تیم شایسته احترام و تحسین است. ما سومین عنوان جام جهانی 2018 را به دست آوردیم و چهار سال در رنکینگ فیفا صدرنشین بودیم. این تیم میراث بزرگی از خود به جای گذاشته است.”