مارتینز: قبل از بازی با کرواسی گفتم می خواهم بروم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روبرتو مارتینز پس از حذف ناامیدکننده تیم ملی بلژیک از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر از سمت خود استعفا داد و به دوران نیمکت نشینی خود در این تیم پایان داد.
این تصمیم زمانی گرفته شد که بلژیک در آن زمان در رنکینگ فیفا دوم بود و در جام جهانی قبلی با این مربی به مقام سوم رسیده بود.
البته این سرمربی اسپانیایی اعلام کرد که قبل از بازی حساس مقابل کرواسی که با تساوی و حذف بلژیک به پایان رسید به بازیکنانش گفته بود قصد جدایی از این تیم را دارد.

1775054

مارتینز در گفتگو با روزنامه بلژیکی Het Laatste Nieuws گفت: “برای من بسیار سخت بود که این پیام را به بازیکنان بفرستم که می خواهم استعفا بدهم. دشوار بود که همه از این تصمیم مطلع شوند، اما این “بیشتر بود.” برای بازیکنان سخت است. من قبلاً هرگز این کار را انجام نداده ام و امیدوارم دیگر مجبور نباشم این کار را انجام دهم. دیگر نمی توانستم تمام این احساسات را کنترل کنم.”
وی در مورد وضعیت رختکن بلژیک افزود: “آنچه در رختکن اتفاق می افتد باید آنجا بماند. این مکان مقدس است. آیا بازیکنان با یکدیگر صحبت کرده اند؟ بله. همه نظرات و احساسات خود را بیان کرده اند. شرایط اینگونه بود. برخلاف آنچه رسانه ها ادعا می کردند، “آنها واقعاً یکدیگر را دوست داشتند و این یک خاطره عالی برای من است.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیک می گوید قبل از بازی حساس مقابل کرواسی به بازیکنان این تیم گفته بود که قصد جدایی دارد.

مارتینز: قبل از بازی با کرواسی گفتم می خواهم بروم


سرویس خبر شماره: 1862306
11 ژانویه 1401 @ 1:48 ب.ظ
7.7 هزار |

0نقطه نظر