مارتینز: ما خوب نبودیم، اما سه امتیاز مهم بود

سرمربی شیاطین سرخ در گفتگو با خبرنگاران گفت:


سرویس خبر شماره: 1855201
آذر 03, 1401 در 01:13 |
3.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

درخشش تیبو کورتوا برای مهار پنالتی
به لطف نبوغ دروازه بانمان گل نخوردیم و او یک پنالتی را برای ماندن در بازی به ما داد. به نظر من کانادا از نظر عملکرد بهتر از ما امتیاز می گیرد.

کسب سه امتیاز مهم بود
بردیم و این مهمترین چیز بود. مثل همیشه باید بازی به بازی در این تورنمنت پیشرفت کنیم و چند چیز را اصلاح کنیم. بسیاری از تیم های بزرگ اولین بازی خود را شکست داده اند. در یک جام جهانی، همه تیم هایی که می خواهند موفق شوند باید به تدریج پیشرفت کنند، اما اگر در این روند بتوانید بازی های خود را برنده شوید، می توانید یک رقیب محسوب شوید.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بلژیک در اولین دیدار خود در جام جهانی 2022 قطر موفق شد با تک گل میشی باتشوایی کانادا را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

پس از پیروزی 1-0 تیمش مقابل کانادا، روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیک گفت که با وجود اینکه بلژیک فوتبال خوبی بازی نمی کند، کسب سه امتیاز در بازی اول مهم است.

مارتینز: ما خوب نبودیم، اما سه امتیاز مهم بود

در پایان این بازی روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیک به خبرنگاران گفت: اگرچه از عملکرد تیمش رضایت کامل نداشت، اما مهم کسب سه امتیاز بازی اول بود و در نتیجه بلژیک موفق شد به نتیجه برسد. هدف آنها

این برد در حالی به دست آمد که کانادایی ها در نیمه اول یک پنالتی داشتند، اما تیبو کورتوا از بلژیک موفق شد در مقابل آلفونسو دیویس توپ را مهار کند.

عملکرد بلژیک در این بازی
مسابقه سختی بود. باید واقع بین باشیم و بپذیریم که خوب بازی نکردیم. کانادایی ها در رسیدن به هدفی که برای خود تعیین کرده بودند، موفق تر از ما بودند. اما ما به لطف استعداد بازیکنان و تجربه عالی آنها موفق شدیم برنده شویم.