مارتینلی قرارداد جدید خود را امضا می کند و در مورد قرارداد ساکا فکر می کند

با این حال، به همان اندازه که او سرسخت است، و به همان اندازه که قرار است از ذره ذره استعداد و پتانسیل ساکا برای اطمینان از رسیدن به آنچه می‌خواهد استفاده کند، او و باشگاه راه‌هایی برای تجارت بازیکنانی مانند ادی، فلو بالوگون، الکس پیدا کرده‌اند. ایبووی و دیگران در این سالها. فکر کنم ریس نلسون هم قبلا با او بوده است. بنابراین، در حالی که قطعاً پیچیده خواهد بود، و هر چه بیشتر او آن را پخش کند، ما بیشتر مضطرب خواهیم شد، اگر این یکی انجام نشود، بسیار بسیار شگفت‌زده می‌شوم.

این واقعاً جالب است، زیرا من فکر نمی‌کنم از نظر بازیکن، مشکل واقعی وجود داشته باشد. من معتقد نیستم که او نیازی به قانع شدن برای ماندن در باشگاهی که در آن بزرگ شده باشد، ندارد، در کنار برخی از دوستان آکادمی خود و برخی از بهترین بازیکنان جوان اطراف بازی کند، برای تیمی که در صدر جدول است و شانس زیادی دارد. برای رسیدن به چیزی در این فصل تصور کنید که او در حال حاضر در آن ورزشگاه با عشقی که هواداران به او و تیم دارند، از بازیکنی شدن در آرسنال چه سر و صدایی خواهد داشت. این یک سناریوی بسیار متفاوت از تلاش برای متقاعد کردن یکی از بهترین بازیکنان انگلیس برای کمک به ما از یک مبارزه در میانه جدول یا چیزی شبیه به آن است.

اگر بازیکن X توسط X,000,0000 پوند پرداخت شود [Bastard Club]پس بوکایو ساکا مستحق دریافت مبلغ 000,000 پوند از آرسنال است [Non-Bastard club]. ساده انگارانه، می دانم، اما اینگونه پیش خواهد رفت. من صحبت های زیادی در مورد نماینده او نیز دیده ام، و بگذارید صادق باشیم، این مرد در مذاکرات کمی سخت است. او معاملات خوبی برای مشتریانش می گیرد – فقط از ادی نکتیا بپرسید.

با این حال، او یکی از بهترین بازیکنان انگلیس است (حتی اگر امتیازات مشابهی به او پیشنهاد نشود) و این عاملی در مذاکرات خواهد بود. دستمزدها، پاداش ها، همه اینها باید متناسب با قد او در بازی در حال حاضر باشد. مهم نیست که او 21 سال داشته باشد، بسته او قرار است در مقابل ستاره های دیگر انگلیس در باشگاه های درجه یک مشخص شود.

صحبت از نقل و انتقالات شد، ما در پادکست امروز به طور کلی به پنجره می پردازیم و اینکه چگونه بازار داخلی لیگ برتر در حال رشد است. ما همچنین در مورد کسب و کار آرسنال و نحوه تنظیم خود برای نیم فصل دوم، و همچنین دریافت به روز رسانی در مورد نحوه انجام کار برای زنان آرسنال در این پنجره و موارد دیگر صحبت می کنیم. با خودم و تیم زیر هماهنگ کنید.

غنایی به وضوح مشخص نشده بود، اما من فکر کردم که او را در پس زمینه در جایی دیده ام. امیدوارم آن دنده ها برای سفر به پارک گودیسون احساس خوبی داشته باشند. با این حال، هیچ نشانه ای از ESR وجود نداشت، و گمان من این است که با هر چیزی که او را آزار می دهد به روشی بسیار محتاطانه برخورد می شود. همان‌قدر که من مشتاق بازگشت او هستم، او از سپتامبر رفته است، اکنون فوریه است، و عجله کردن در کارها فایده‌ای ندارد. متوجه شدم که ریس نلسون بازگشته است، که لزوماً هیجان انگیزترین خبر نیست، اما با ورود به نیم فصل دوم، ما به بازیکنان زیادی نیاز داریم که آمادگی و آمادگی لازم را داشته باشند، بنابراین این مثبت است.

آ“خب، مصدومیت چیزهایی است که بازیکنان دارند و برخی از آنها در حال حاضر آن را دارند اما برخی دیگر ندارند. جدیت آنها از “نه آنقدرها جدی” تا “در واقع کاملا جدی” تا “بهتر است سریع یک هافبک بخریم!”، اما فعلاً نمی توانم بگویم که چه سطحی از جدیت در مورد هیچ یک از بازیکنان ما صدق می کند. بعداً آنها را ارزیابی خواهیم کرد و تصمیم خود را خواهیم گرفت.

این دو گابریل در چند ماه گذشته هستند و بحث‌های مداومی با دیگر بازیکنان در جریان است. ویلیام سالیبا یکی از افرادی است که باعث اضطراب می شود، اما او یک نکته مثبت در مورد چگونگی پیشرفت به گوش می دهد – و دیگری بوکایو ساکا است.

س: «در مورد بازیکنی که مثل آن پسر بچه در Omen II با سیم آسانسور دو نیم شد. آیا او در بازی اورتون شرکت خواهد کرد.”

🚨 گابریل مارتینلی اکنون با امضای قراردادی 4.5 ساله آینده خود را به آرسنال متعهد کرده است. شرایط قبلی در سال 2024 + منقضی می شد #AFC امکان تمدید 2 سال داشت. قرارداد جدید و بهبود یافته، وینگر برزیلی را تا سال 2027 در ورزشگاه امارات نگه می دارد @TheAthleticFC

ما اکنون در مکان عجیبی هستیم که در آن سوپرباشگاه های خارج از کشور به اندازه آنها از نظر مالی قوی نیستند، بنابراین تهدیدی که آنها معمولاً دارند آن چیزی نیست که بود. این باعث می‌شود باشگاه‌های لیگ برتری ترک شوند، و ما می‌دانیم که پول زیادی در حال ریزش است، اما پس از آن به چیزی که بازیکن واقعاً می‌خواهد برمی‌گردید و من فکر می‌کنم ساکا – حداقل در حال حاضر – تمایل زیادی به ماندن در اینجا دارد تا از هر نوع دیگری عبور کند. تقسیم انگلیسی من در حال حاضر در این مورد خیلی راحت هستم.

آ: *آگاهانه لبخند می زند* – “من نمی توانم بگویم. ما امروز در تمرین هر دو بیت او را ارزیابی خواهیم کرد.”

– دیوید اورنشتاین (@David_Ornstein) 2 فوریه 2023



https://arseblog.com/2023/02/martinelli-signs-his-new-deal-thoughts-on-sakas-contract/ منبع:

جمعه بر همه شما مبارک

س: “میکل، آخرین اخبار مصدومیت چیست؟”

ما پادکست پیش نمایش لیگ برتر خود را خواهیم داشت در Patreon بعد از امروز نیز در حال حاضر، یک خوب داشته باشید.

البته ما شما را در جریان قرار خواهیم داد ارسبلاگ نیوز وقتی بعداً پرس را تماشا می کنیم. حتی جانی دو بیت.

در جاهای دیگر، پس از گزارش هایی که او هفته گذشته به امضای قرارداد جدید نزدیک بود، به نظر می رسد گابریل مارتینلی قرارداد جدید خود را روی کاغذ آورده است.