مارسل سابیتزر، هافبک منچستریونایتد در حین انجام وظیفه بین المللی دچار مصدومیت شد – اخبار و نقل و انتقالات منچستریونایتد

گزینه‌های باقی‌مانده بازی کردن شراکت بسیار بداخلاقی فرد و اسکات مک‌تومینای یا جفت کردن یکی از آنها با هافبک قرضی مارسل سابیتزر بودند.

خط هافبک باریک شد

یونایتد تنها یک و سه امتیاز به ترتیب از تاتنهام و نیوکاسل جلوتر است و برای حفظ جایگاه خود در لیگ قهرمانان باید به پیروزی ادامه دهد.

🇦🇹 اتریش مصدومیت مارسل سابیتزر را تایید کرده است.#MUFC


عمق فعلی هافبک منچستریونایتد در حال حاضر به سرمربی اریک ده هاگ کابوس می دهد و آخرین اخبار از عرصه بین المللی می تواند بدترین ترس او را تشدید کند.

این بازیکن اتریشی اخیراً در فرم خوبی قرار داشته است و اولین گل خود را برای این باشگاه در برد هیجان انگیز و پشت سر هم مقابل فولام در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به ثمر رساند.

کنار گذاشتن آنها منطقی تر بود [of the session] دوباره، فقط به آنها یک روز دیگر فرصت بدهم. اما به اندازه کافی نامزدهای دیگر وجود دارد وب سایت باشگاه.

سابیتزر و گرنوت تراونر، مدافع دیگر، جلسه تمرینی آخر را از دست دادند و رانگنیک فاش کرد که متحمل ضربه شده اند.

با این حال، آلمانی اضافه کرد که سابیتزر در دومین و آخرین بازی استراحت بین‌المللی یک مصدومیت است.

او گفت: «در پایان، بحث درد و تحمل درد برای مارسل و گرنو است. البته، ما امیدواریم که مارسل عملکرد خوبی داشته باشد، به خصوص پس از اولین بازی در لینز.

رالف رانگنیک، سرمربی سابق یونایتد و سرمربی فعلی اتریش، تغییر فرم و اعتماد سابیتزر را دلیل انتقال قرضی او به شیاطین سرخ دانست.



https://thepeoplesperson.com/2023/03/27/manchester-united-midfielder-marcel-sabitzer-suffers-injury-during-international-duty-261816/ منبع:

کریستین اریکسن و دونی ون دی بیک از میادین دور است در حالی که استاد خط میانی کاسمیرو برای سه بازی بعدی داخلی به دلیل دومین کارت قرمز محرومیتش غایب خواهد بود.

یونایتد سه بازی بزرگ پیش رو دارد و تلاش می کند جایگاه سوم خود را در جدول لیگ محکم کند. نیوکاسل، برنتفورد و اورتون در کمین هستند.

– منچستر یونایتد (@ManUtd) 27 مارس 2023


تن هاگ امیدوار است که همتای اتریشی خود به سابیتزر زمان بدهد تا بهبود یابد و ضربه او را بیشتر تشدید نکند. یا در غیر این صورت ممکن است مجبور شود مک تومینی و فرد را بازی کند که از نظر پوشش در دسترس بسیار اندک است.

در حال حاضر، من خوشبین هستم که می تواند کار کند، اما در پایان روز، این مسئله نیز مطرح است که آیا مارسل خودش برای آن آماده است یا خیر. در حال حاضر، من فکر می کنم او بازی خواهد کرد.

سابیتزر مجروح شد