مارسل سابیتزر در مقابل کریستین اریکسن: نگاهی به اعداد و ارقام در حالی که قرضی نزدیک تر می شود – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد

سابیتزر در فرودگاه مونیخ در حالی که با زمان مسابقه می دهد تا قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات به اولدترافورد تغییر مسیر دهد، دیده شد.

مشخصات قطعا مشابه است. pic.twitter.com/GaKIHqjPvQ

ستاره بایرن مونیخ 3.06 تکل در هر 90 برنده می شود، در حالی که اریکسن 0.89 در هر بازی ناچیز است. سابیتزر در این آمار در صدک 92 هافبک اروپا قرار دارد.

– فرانک 🧠🇳🇱 (@TenHagEra) 31 ژانویه 2023

– فرانک 🧠🇳🇱 (@TenHagEra) 31 ژانویه 2023

سابیتزر نیز از نظر آماری در رهگیری بهتر از اریکسن است. بازیکن بین‌المللی اتریش به‌طور میانگین 1.23 قطع توپ در هر 90، در مقابل اریکسن 0.6 است.

آنچه واضح است این است که یونایتد در حال یافتن یک جایگزین مناسب و مناسب برای اریکسن است. مسلما لیگ برتر رقابت فیزیکی بسیار بیشتری نسبت به بوندسلیگا است، با این حال، اعداد سابیتزر تصویری از بازیکنی را نشان می‌دهند که از هوش و ذکاوتی برخوردار است که در زمان بزرگ خود را حفظ کند.



https://thepeoplesperson.com/2023/01/31/marcel-sabitzer-vs-christian-eriksen-a-look-at-the-numbers-as-loan-move-edges-closer-259133/ منبع:

این دو مرد تقریباً همان تعداد لمس در هر بازی را برای باشگاه های مربوطه خود ثبت می کنند. سابیتزر در مالکیت توپ، در دریبل از اریکسن پیشی گرفت.