مارک کوکورلا در نقشی که برای او مناسب است، برجسته و متمایز از چلسی – Talk Chelsea

مارک کوکورلا یک معما است. او بازیکنی است که من فکر می کنم خیلی ها هرگز به اندازه کافی خوب فکر نمی کردند و اغلب او را مسئول می دانستند.

فکر نمی‌کنم خیلی‌ها اگر تابستان گذشته باشگاه را ترک می‌کرد، ناراحت می‌شدند، و به یاد داشته باشید، چلسی سعی کرد او را به منچستریونایتد قرض دهد و این قرارداد بسیار نزدیک به انجام بود تا اینکه مائوریسیو پوچتینو تصمیم گرفت او را در بازی ویمبلدون آغاز کند. جام و سپس او را گره زد و یونایتد را مجبور به خروج کرد.

در تابستان امسال، منابع همیشه انتظار داشتند که چلسی به دنبال فروش کوکورلا باشد و باز هم، فکر نمی‌کنم بسیاری از هواداران چلسی از رفتن او ناراحت شوند.

اما در چند بازی اخیر او برای عملکرد عالی و نتایج عالی چلسی کاملاً حیاتی بوده است. مائوریسیو پوچتینو نیز برای این کار شایسته اعتبار بزرگی است، زیرا در نیمه دوم مقابل استون ویلا، کورورلا را به سمت دفاع عقب وارونه سوق داد که منجر به بازگشت ما شد. و سپس استفاده از او در پیروزی 2-0 مقابل تاتنهام، و سپس شکست 5-0 دیروز وستهم، کاملاً اوج این سه عملکرد عالی اخیر بوده است.

من همیشه کوکورلا را بازیکن سرسختی می‌دانستم، اما گاهی اوقات این یک نقطه ضعف و همچنین یک نقطه قوت برای او بوده است. من اغلب او را مانند یک سگ جک راسل کوچک دیده‌ام که پاشنه‌های پا را از پا در می‌آورد، تمام تلاشش را می‌کند، سرش را پایین می‌آورد و اغلب بیش از حد دست و پا چلفتی و متعهد است. او اغلب کمی بی سر بوده و تلاش های بیش از حد او باعث شده است که دفاع چلسی در برخی مواقع بسیار آسیب پذیرتر شود.

اما بازی به عنوان هافبک میانی در اختیار یک کوکورلا تازه متولد شده است و نقش او بسیار مهم شده است.

وقتی به او پیوست به او امتیاز دادم، همیشه به یاد دارم که این را گفتم. من قبل از پیوستن به برایتون در اسپانیا از او لذت می بردم و فکر می کردم وقتی برای اولین بار به لیگ برتر آمد او نیز بسیار خوب بود. مطمئناً ما برای او پول بیشتری پرداخت کردیم، اما من همیشه بودم برای این امضا

من نمی خواهم نادیده بگیرم که او در پیراهن چلسی چقدر فقیر بوده است، زیرا گاهی اوقات او به طور مداوم بسیار فقیر بوده است. اما شما باید برای این سه بازی اخیر به او وسایل بزرگ بدهید و شاید، فقط شاید، اینجاست که بهترین نتیجه را از او می گیرید؟

اینکه از او بخواهیم در بال بالا و پایین بمباران کند، بازی او نیست. با انجام این کار او تمرکز خود را بسیار سریعتر و راحت تر از دست می دهد و این زمانی است که ما آسیب پذیر می شویم. اما این حرکت او را بیشتر در بر می گیرد و او دقیقاً می داند که وقتی با مالکیت وارد می شود، چه نقشی دارد.

اینجاست که سرسختی و توانایی فنی او روی توپ می درخشد. او خیلی راحت توپ را در فضاهای تنگ دریافت می کند و پاس های سریع هوشمند می دهد.

من همچنین نگرش و ذهنیت او را دوست دارم – چیزی که در این فصل در این تیم کمبود داشتیم.

و همچنین باید به هوش مورد نیاز برای دریافت دستورات بازی در این نقش اعتبار بدهیم، بدانیم چه زمانی باید وارد زمین شویم، چه زمانی باید موقعیت خود را در سمت چپ حفظ کنیم، چه زمانی به بازی مالکیت ملحق شویم، چه زمانی علامت بزنیم و دفاع کنیم. و زمان پیوستن به حملات. این کار خیلی طول می‌کشد، و یک بازیکن باهوش می‌خواهد، چیزی که خیلی‌ها گفته‌اند کوکورلا نیست. بسیار مهم است که این را بپذیریم و اینکه او چقدر در این نقش خوب درخشیده است. پس مارک بازی جوانمردانه، در واقع بازی جوانمردانه.

بنابراین، با تمام آنچه گفته شد، آیا هنوز هم باید به دنبال فروش کوکورلا در تابستان باشیم؟ یا باید او را نگه داریم؟ آیا باید در عوض به دنبال فروش بن چیلول باشیم؟ یا فقط باید به دنبال حفظ هر دو باشیم؟

چلسی فهرست کوتاهی از مدافعان چپ بالقوه جدید دارد و این یکی از مناطقی است که آنها به طور بالقوه به دنبال خرید در تابستان هستند.

به شخصه، هنوز هم می‌خواهم ببینم که ما یک دفاع چپ جدید داریم، واقعاً فکر می‌کنم که هنوز به آن نیاز داریم. و من مدتی است که جدا شده‌ام، کدام دفاع چپ که دوست دارم آن را فروخته ببینم، و این تولد دوباره کوچک کوکورلا فقط باعث شد که من در این مورد اختلاف بیشتری داشته باشم. من در مورد همه اینها روی حصار هستم، شما چطور؟ در نظرات به ما اطلاع دهید…

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.

https://www.talkchelsea.net/opinions/opinion-marc-cucurella-a-surprise-chelsea-standout-in-role-that-suits-him/ منبع: