ماریوس: نمی دونم باید چیکار کنیم که برنده بشیم!


سرویس خبر شماره: 2018486
12 مه 1403 ساعت 9:20 ب.ظ.
91

0نقطه نظر

من سبک بازی مس را دوست دارم:

سرمربی گل گهر از تغییر نتایج این تیم در دقایق پایانی این دیدار ابراز نارضایتی کرد.

ماریوس: نمی دونم باید چیکار کنیم که برنده بشیم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مارینوس اوزونیدوس سرمربی گلگهر سیرجان پس از تساوی مقابل مس رفسنجان در نشست خبری حاضر شد و درباره مشکلات فنی آن دیدار صحبت کرد.

مارینوس در ابتدای سخنرانی خود گفت: بازی بسیار خوبی بود و هر دو تیم سعی کردند فوتبال بازی کنند و موقعیت هایی روی دروازه ایجاد کردند، تیم میهمان در 15 دقیقه اول بهتر بازی کرد که طبیعی بود چون در خانه بازی می کردند، ما بعد از آن بازی را کنترل کردیم. فهمیدم و تونستیم گل بزنیم و گلهای بعدی رو هم بزنیم، نمی دونم برای بردن باید چیکار کنیم!

وی در ادامه افزود: یک گل راحت خوردیم و مساوی شد. ما قبلا این مشکل را داشتیم و از ابتدای فصل برای ما عادی شده است.

اوزونیدوس ادامه می دهد: در کل از روند رو به جلو راضی هستم و مشکلی برای ما نیست که این مسابقه مساوی باشد، اما مشکل این است که بازی در دستان ما بود و امتیازات را از دست دادیم، سعی کردیم سبک گل گهر را تغییر دهیم و در به نظر من ما شایسته پیروزی بودیم، به روش خود ادامه می دهیم

وی درباره شرایط تیم و مصدومیت گل گهر گفت: امیدوارم تیم مصدوم برگردد، احمد زیندروح برگشت و انتظار نداشتم کامل بازی کند، مسیح زاهدی چند جلسه تمرین کرد و هنوز باید منتظر باشیم تا آرتا و عشوری در تیم باشند، تمام تلاشمان را کردیم تا بتوانیم با کل تیم بازی کنیم اما در نیم فصل به دلیل مصدومیت هایی که داشتیم مجبور شدیم بازیکنان اصلی خود را تغییر دهیم.

وی در پایان از عملکرد دانش آموزان نویدکیا تقدیر کرد و افزود: مسرفسنجان تیم بسیار خوبی است و سبک آنها تغییر کرده است، من از نحوه بازی آنها خوشم می آید و به همین دلیل می گویم هر دو تیم با کیفیت بودند اما شانس بیشتری برای برد داشتیم.

مجله اخبار فوتبال داخلی