ماشین و خانه لوکس؟ دروغ است!/ نامه سرمربی پرتغالی به هواداران استقلال; برای همین از ایران رفتم!

3- در سطح قرارداد به آنها اعلام کردم که قرارداد دو ساله را ترجیح می دهم. یکی از دلایل اصلی این درخواست بازی و مبارزه برای قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا است. ما به خاطر مشکلات اداری این رویا را از دست دادیم. دوست دارم در آینده این شانس را داشته باشم که در این مسابقات شرکت کنم. علاوه بر این، این مدت (قرارداد دو ساله) حداقل زمانی است که بتوانیم از نظر فنی یک تیم درست سازماندهی شده بسازیم و همچنین سیستمی را فراهم کنیم که بتوانیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم و این سیستم را شکل دهیم تا به طور دائم از آن استفاده کنیم. . بیایید از خواننده استفاده کنیم. ضمناً با توجه به مشکلات مالی سال قبل و میانگین حقوق مربیان داخلی و خارجی در باشگاه‌های هم اندازه استقلال، خواهان افزایش حقوق معقول 15 درصدی شده‌ام.

بهترین آرزوها برای همیشه برای یکی از بلوز ریکاردو ساپینتو”



سرویس داخلی اخبار فوتبال

7- به دلایل شخصی باید ایران را ترک کنم اما مدیریت باشگاه می داند که نماینده من تا چند روز دیگر در ایران خواهد بود و کاملا در دسترس است. بنابراین در صورت آمادگی باشگاه، ادامه مذاکرات تا رسیدن به نتیجه نهایی (توافق قرارداد) به راحتی امکان پذیر است.

ما بسیار غمگین هستیم زیرا جام را از دست دادیم که می توانست پاداش کوچکی برای تلاش های بزرگ ما در این فصل سخت باشد، اما سرمان را بالا نگه می داریم زیرا هر کاری انجام دادیم تا هواداران خود را خوشحال کنیم. ما در طول فصل با دشمنان خود رفتیم و برگشتیم. بدون اینکه کسی از ما حمایت کند و حقوق بگیریم و صدها مشکل دیگر. با این حال ما همچنان تا آخرین دقیقه آخرین بازی فصل زنده ماندیم. تسلیم در DNA استقلال نیست.

2- مذاکرات برای تمدید قرارداد من از حدود سه هفته پیش با دیدار آقای کریمی با نماینده من در دبی آغاز شد و تا دومین دیدار آنها در تهران به صورت تلفنی ادامه یافت. باشگاه از درخواست های من که دو جزء اصلی دارد مطلع شده است. یکی به شرایط قراردادی و دیگری به شرایط کار مربوط می شود.

6- انعطاف در مقابل تغييرات منطقي شرايط هر يك از طرفين در صورت وجود اراده مشترك ممكن و مشترك هر مذاكره اي است. به نوبه خود باید بگویم که معتقدم با صبر، تلاش و فداکاری اراده ام را نشان داده ام، هرچند با وجود همه چالش ها و مشکلات فصل گذشته 8 ماه است حقوقم را دریافت نکرده ام. همچنین با وجود فرصت های شغلی دیگری که در خاورمیانه و اروپا داشتم، اولین انتخاب من ادامه کار با چنین تیم بزرگی بود. نمایندگان من به باشگاه اطلاع دادند؛ بنابراین، اگر علاقه مشابهی به باشگاه وجود داشته باشد و آنها برای رسیدن به بالاترین سطح فوتبال آسیا آماده همکاری با یکدیگر باشند، به راحتی می‌توان ظرف چند روز به توافق رضایت‌بخش مشترکی دست یافت، اما اگر با چنین توافقی موافقت نکنند. یک تصمیم یا به دلایلی می خواهند بیشتر و بیشتر منتظر بمانند، سپس زمان با ارزش تلف می شود. پس دیگر هیچ فایده ای برای انتظار ندارد.

استقلالی‌های عزیز، هواداران بزرگی که تا آخرین لحظه دست از حمایت ما برنداشتند و تاوان این رفتار مضر مقابل استقلال را مانند ما نپذیرفتند.

پس از باخت استقلال در فینال جام حذفی مقابل پرسپولیس، شایعات زیادی درباره ریکاردو ساپینتو به گوش رسید. مصاحبه حجت کریمی، مدیرعامل موقت استقلال درباره درخواست های ساپینتو، شایعات درباره این مربی پرتغالی را افزایش داد و بسیاری را وادار کرد که فکر کنند او به پایان دوران حرفه ای خود در ایران رسیده است.

5- اعلام می کنم هرگونه خبری مبنی بر درخواست اینجانب برای عقد قرارداد سه ساله یا افزایش حقوق بی دلیل و داشتن اقامتگاه مجلل یا خودرو و منزل مجلل و یا هرگونه درخواست غیر منطقی توسط اینجانب یا نماینده ام کاملا کذب است. ارائه چنین اطلاعات نادرست به هواداران بیشتر بهانه ای است برای شانه خالی کردن از مسئولیت های قراردادی برای مدیری که ترجیح می دهد تمام تلاش خود را برای راضی نگه داشتن بازیکنان، کارکنان و هواداران انجام دهد تا اینکه ساکت شود و حقوقش را دریافت کند. باشگاه به طور خستگی ناپذیر دفاع می کند.

4- شرایط کاری من شامل امکانات زیرساختی، تمرین، استانداردهای ریکاوری و توانبخشی، امکانات و تجهیزات آمادگی جسمانی و مطالبات مشابه بود تا بازیکنانم بتوانند از این موارد استفاده کنند. من این درخواست ها را مطرح کردم تا به عنوان یک باشگاه و یک تیم به استانداردهای بالاتری برسم. من معتقدم اینها نیازهای ضروری باشگاه ما هستند. برای انتخاب بازیکنان تیم بر اساس برنامه بازی و استراتژی های لیگ، باید اختیارات کامل داشته باشم و از باشگاه می خواهم با بازیکنان مورد نیازم مذاکره و قرارداد ببندد.

1- با وجود مشکلات مالی، لجستیکی و زیرساختی در استقلال، متعهد هستم که این مسیر را ادامه دهیم تا به هدفمان که افتخار باشگاه است، برسیم. بیش از یک ماه پیش اعلام کردم. بنابراین، هر نظر و صحبتی از من که مخالف تمایل من به ادامه کار مستقل باشد، کاملا نادرست است.

از آنجایی که به دلایل شخصی مجبور به ترک ایران هستم و نمی توانم با رسانه ها صحبت کنم، برای شفاف سازی برخی اطلاعات و نظراتی که از دیروز در رسانه ها منتشر شده است، می خواهم اطلاعاتی را در مورد روند تمدید با هواداران به اشتراک بگذارم. از قراردادم تا امروز برای به اشتراک گذاشتن

48 ساعت پس از دربی پایتخت و شکست استقلال، ساپینتو در نامه ای خطاب به هواداران استقلال توضیحاتی در مورد مسائل مربوط به تمدید قراردادش ارائه کرد.

نامه ساپینتو که مشکلات قراردادی او را توضیح می دهد، به طور اختصاصی در اختیار «ورزه سه» قرار گرفته است و ترجمه کامل آن را در ادامه می خوانید:

فصل سختی داشتیم که همه چیز بر علیه ما بود. بسیاری از تغییر جهت به مشکلات مالی و وعده ها هرگز عملی نشدند. از اشتباهات داوری گرفته تا رفتارهای تحریک آمیز علیه ما و تمام آن مسائل بی پایان، تنها حمایتی که احساس می کردیم از جانب شما هواداران وفادار ما بود.