مالدینی برای ردیابی سه بازیکن رئال به مادرید می رود


سرویس خبر شماره: 1817202 |
09 فروردين 1401 ساعت 21:17 |
42,036 |

7نظرات

ادعای AAS:

مالدینی در حال حاضر در حال مذاکره با رئال مادرید برای جذب سه بازیکن برای میلانی قدرتمندتر برای فصل آینده است.

بدون شک پائولو مالدینی نقش کلیدی در تکامل میلان داشت. او با خریدهای مناسب توانست بر نقاط ضعف تیم غلبه کند و در بدترین شرایط هدایت تیم را به استفانو پیولی سپرد و حالا مشخص شده که انتخاب کاملا درست بوده است.

مدیر ورزشی میلان قصد دارد انتقال براهیم را تایید کند و دو بازیکن دیگر را برای تقویت تیمش به خدمت بگیرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، میلان با مدیریت ورزشی پائولو مالدینی در دو سال اخیر به اوج خود رسید و اکنون به عنوان اولین شانس برای کسب اسکودتو شناخته می شود. میلان فصل گذشته نیز برای مدتی سری آ را رهبری کرد اما در نهایت به اینتر باخت، اما به نظر می رسد امسال آنها تجربه ماندن در کورس قهرمانی تا هفته های پایانی را دارند.

مالدینی همچنین قصد دارد برای خرید ادن هازارد و لوکا یوویچ، دو بازیکن دیگر رئال، به مادرید سفر کند. بازیکنانی که جایی در ایده های کارلو آنچلوتی ندارند و شاید میلان بتواند فرصتی دیگر برای بازگشت به روزهای خوب خود به آنها بدهد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش AS، مالدینی به زودی با مدیران رئال برای خرید دائمی براهیم دیاز وارد مذاکره خواهد شد. براهیم به صورت قرضی دو ساله برای میلان بازی می کند و پس از آن قرار است به رئال مادرید بازگردد، اما به قدری عملکرد خوبی داشته است که میلان اکنون به دنبال جذب دائم او است. همچنین بند فسخ ۲۲ میلیون یورویی در قرارداد دیاز وجود دارد اما مالدینی قصد دارد در مذاکرات مستقیم مبلغ را کاهش دهد.