مالکی: عقد قرارداد با مصدومیت اخلاقی نبود

حسین مالکی که فصل موفقی را در سایپا پشت سر گذاشت، به زودی قرارداد خود را با تیم جدیدش امضا خواهد کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حسین مالکی بازیکن تیم سایپا در خصوص عملکرد خود در فصل گذشته به خبرنگار ما گفت: به دلیل اینکه این تیم دو سال پیش به دسته پایین سقوط کرده بود. مشخص نبود آیا رهبران قصد تشکیل تیم داشتند یا نه، این تیم در آخرین لحظه تعطیل شد. همچنین تغییرات زیادی در مسیر داشتیم و خیلی چیزها باعث شد نتوانیم نتایج خوبی بگیریم اما خدا را شکر عملکردم از نظر فردی خوب بود. من از هفته هشتم به تیم پیوستم، 6 گل زدم، 6 پاس گل دادم و 6 گل زدم. به درخواست آقای روانخواه در پست هافبک بازی کردم.

این بازیکن که در ابتدای فوتبالش در تیم هایی مانند نفت مسجد سلیمان، فولاد و پیکان بازی می کرد، درباره تیم هایی که در سال های اخیر بازی کرده است، گفت: انتخاب من بد نبود. زمانی که در شاهین بوشهر بودم 8 گل زدم، سه پنالتی گرفتم و سه پاس گل دادم. در همان زمان از پرسپولیس پیشنهاد داشتم و آقای کالدرون مستقیماً با سرمربی خارجی ما صحبت کرده بود که متأسفانه رفت و من در نیم فصل پیشنهادات خوبی داشتم اما شاهین بوشهر به من نگفته بود اجازه جدایی دارم. . فیکس را هر جا بودم بازی کردم. من بازیکن ثابت نفت مسجد سلیمان، شاهین و سایپا بودم و دو سال متوالی به استقلال گل زدم.

این بازیکن درباره مصدومیتی که برایش رخ داد ادامه داد: چهار بازی تا پایان لیگ باقی مانده بود. پایم آسیب دید و نتوانستم بازی کنم. در پایان فصل 4 پیشنهاد خوب از لیگ برتر داشتم اما با وجود مصدومیت نمی خواستم قرارداد ببندم. اگرچه هیچ کس متوجه صدمه دیدن من نشد، اما این غیراخلاقی بود. مصدومیتم ترمیم شده و تمرینات مقاومتی انجام می دهم تا ببینم در آینده چه اتفاقی می افتد.


سرویس خبر شماره: 1838521
آگوست 24, 1401 @ 9:30 ب.ظ
8.7 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

وی با بیان اینکه یکی از بازیکنان معروفی است که در حال حاضر بدون تیم است، گفت: نه، به دلیل اینکه پیشنهادی داشتم نماندم، فقط به این دلیل بود که نمی خواستم با مصدومیت قرارداد ببندم. مصدومیتم ترمیم شده و می خواهم تصمیم درستی بگیرم.



مجله اخبار فوتبال داخلی