ماموریت سخت استقلالی ها برای نگهبانی از ستاره/ وینگر موفقی که حتی قلعه نویی را نجات داد. آیا او می تواند مستقل بماند؟

شب گذشته محمد محبی موفق شد دو بار دروازه نساجی را باز کند که ستاره آبی ها در آستانه هت تریک قرار گرفت اما متاسفانه ضربات او تبدیل به گل نشد و نتوانست با گل های بیشتر مقابل نساجی کار خود را به پایان برساند. جالب اینکه محبی برای اولین بار با لباس استقلال در جام حذفی موفق به زدن گل شد تا افتخار گلزنی آبی ها در جام حذفی نصیب این بازیکن 25 ساله شود. ستاره علاوه بر لیگ برتر.

ماموریت سخت استقلالی ها برای حفظ ستاره/ وینگر موفقی که حتی قلعه نویی را نجات داد;  آیا او می تواند مستقل بماند؟

شاگردان ریکاردو ساپینتو با پیروزی 4 گل در گام چهارم به سوی قهرمانی جام حذفی برداشتند. آبی پوشان پایتخت در دیداری خانگی شب گذشته با حضور بیش از 20 هزار هوادار استقلال توانستند نمایشی تهاجمی مقابل نساجی مازندران از خود به نمایش بگذارند و در شب عدم موفقیت مهدی قیدی و گلزنی این ستاره بوشهری. و خلق گل، آبی پوشان پایتخت با درخشش محمد محبی با دست پر زمین را ترک کردند تا بتوانند به مرحله نهایی برسند و در یک قدمی جام باشند.

بیشتر بخوانید: ستاره استقلال ناجی مهاجم عزیز آبی ها شد!



سرویس داخلی اخبار فوتبال

سالی که در تیم ملی درخشان آغاز شد!

محبی که به روزهای پایانی قراردادش با استقلال رسیده و آینده این ستاره که به صورت قرضی در شاگردان ریکاردو ساپینتو حضور داشت مشخص نیست. بنابراین در این فصل 10 گل برای استقلال به ثمر رساند و 4 پاس گل نیز در کارنامه این ستاره بوشهری به چشم می خورد که عملکرد درخشانی برای محمد محبی به حساب می آید.

وینگر 25 ساله استقلال در سال جدید صعود خوبی را در ترکیب آبی ها تجربه کرد. بنابراین در 9 بازی استقلال در لیگ برتر و در جام حذفی در سال 1402، محمد محبی توانست 5 گل به ثمر برساند و 2 گل برای هم تیمی های خود به ثمر برساند، بنابراین صعود ستاره آبی پس از بازگشت به لیست تیم ملی است. به نظر می رسد با این عملکرد سران باشگاه استقلال ماموریت سختی برای حفظ محمد محبی در لیست خود دارند.

نمایش عالی در اردوی آبی ها

محمد محبی پس از از دست دادن شانس حضور در جام جهانی، در اولین اردو پس از این رقابت ها به جمع بازیکنان تیم ملی اضافه شد و توانست در بازی دوستانه مقابل روسیه و کنیا نقش مهمی ایفا کند. بنابراین در دوئل با روسیه محمد محبی موفق شد یک پنالتی به سود تیم ایران بگیرد و این پنالتی باعث شد تا شاگردان قلانوی در اولین بازی ملی این تیم پس از جام جهانی از شکست مقابل روسیه جلوگیری کنند.

محبی پس از درخشش مقابل روسیه در دوئل با کنیا نیز به عنوان یک ستاره درخشید و با گل خود زمینه ساز بازگشت شاگردان امیر قالانی به مصاف حریف آفریقایی شد تا رویای سال ستاره آبی در تیم ملی آغاز شود. . بررسی آمار عملکرد محمد محبی در سال 1402 نشان می دهد که او توانسته حتی بالاتر از همتای بوشهری خود بدرخشد و در 11 بازی 6 گل و 2 پاس گل و البته یک پنالتی به ثمر برساند که آمار جالبی است. .