ماموریت سرمربی جدید یونایتد؛ با پوگبا موافقم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، به نظر می رسد پل پوگبا در ماه ژوئن پس از 6 سال پایان قراردادش، اولدترافورد را ترک کند. مذاکرات طولانی مدت این بازیکن برای قرارداد به نتیجه ای نرسیده است و نتایج ضعیف برای یونایتد در ماه های اخیر و عدم وجود حضور احتمالی در لیگ قهرمانان اروپا، ستاره فرانسوی را متقاعد کرد که برای دومین بار از این تیم جدا شود. پل پوگبا شب گذشته در دقایق ابتدایی بازی مقابل لیورپول مصدوم و تعویض شد و برخی این دیدار را آخرین حضور او برای یونایتد توصیف کردند.

ورود اریک تون هوخ به رختکن یونایتد می تواند منجر به تمدید قرارداد پل پوگبا با این باشگاه شود.

اما اسکای دویچلند امروز در گزارشی مدعی شد که اریک تون هوخ، سرمربی احتمالی یونایتد می تواند پیشنهاد جدیدی به سرمربی فرانسوی بدهد و او را برای تمدید قرارداد متقاعد کند. در واقع تصمیم نهایی در مورد آینده پل پوگبا به سرمربی تان هاخ واگذار خواهد شد و مدیران یونایتد در این زمینه به سرمربی جدید این تیم سپرده اند.


سرویس خبر شماره: 1820676 |
31 فروردين 1401 ساعت 18:32 |
976 |

0نظرات

این بازیکن هلندی می تواند پل پوگبا را از پروژه جدید باشگاه مطلع کند و او را متقاعد کند که قراردادش را با منچستریونایتد تمدید کند. اگر یونایتد پیشنهاد مالی خوبی ارائه دهد، پل پوگبا می تواند قرارداد خود را با شیاطین سرخ تمدید کند و علیرغم عدم علاقه سرمربی خود، مینو رایولا، تحت هدایت اریک تون هوخ، به یکی از بازیکنان کلیدی بازسازی یونایتد تبدیل شود. در غیر این صورت احتمالا یکی از دو باشگاه پاری سن ژرمن و یوونتوس مقصد بعدی این هافبک فرانسوی خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی