مانت و استرلینگ دوباره با چشم انداز نیمکت نشینی انگلیس روبرو می شوند – تاک چلسی

متاسفم میسون و رحیم، اما من فکر می‌کنم اگر می‌خواهیم بازی سنگال را باز کنیم، به بهترین استعدادهای هجومی خود در زمین نیاز داریم. جک گریلیش، من امتیاز بالایی می دهم و باید بازی کند، فیل فودن هم همینطور. ساکا، بلینگهام و رایس نیز برای دعوا در آنجا حضور دارند. اما برای من، این همان ترکیب هجومی هیجان انگیزی است که می‌توانستیم آن را بیرون بیاوریم.

من بدیهی است که دوست دارم ببینم مانت و استرلینگ بازی را شروع می کنند، زیرا آنها بازیکنان چلسی هستند و همیشه چلسی بیش از همه چیز است. اما من فکر می کنم آنها ممکن است قبل از بازی با میزان رقابتی که دارند عرق کنند.

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.

https://www.talkchelsea.net/opinions/mount-and-sterling-face-prospect-of-england-bench-again/ منبع:

(4-2-3-1): پیکفورد؛ واکر، استونز، مگوایر، شاو. برنج، بلینگهام؛ گریلیش، فودن، ساکا؛ کین.

هم مانت و هم استرلینگ به خاطر برد انگلیس مقابل ولز در اواسط هفته استراحت داشتند (یا کنار رفتند، هر طور که دوست دارید آن را ببینید)، و فیل فودن و مارکوس راشفورد هر دو خوب بازی کردند.

(4-3-3): پیکفورد؛ واکر، استونز، مگوایر، شاو. برنج، بلینگهام، کوه; استرلینگ، کین، ساکا.

گرت ساوتگیت به طرز شگفت انگیزی با چهار تیم عقب گیر کرده است و فکر می کنم او یکشنبه دوباره به این کار ادامه خواهد داد. این چیزی است که من فکر می کنم او به دنبال آن خواهد رفت:

چه با آن موافق باشید و چه نه، بازیکنان چلسی، میسون مانت و رحیم استرلینگ، اکنون با یک انتظار مضطرب روبرو هستند تا ببینند آیا آنها برای شروع بازی بعدی انگلیس به آنها اشاره می کنند یا خیر.

رها کردن هر یک از آنها واقعاً سخت خواهد بود. و همچنین، بوکایو ساکا خوب بازی می کرد و همچنین امیدوار است که شروع کند. جک گریلیش از روی نیمکت خوب بوده است و احساس می‌کند شروعی هم به دست آورده است، و همچنین جیمز مدیسون و کانر گالاگر در بال‌ها منتظر فرصت هستند.

شاگردان گرت ساوتگیت در 16 بازی اخیر خود مقابل این تیم به میدان می روند سنگال روز یکشنبه، و حریف بسیار سختی برای شکست دادن خواهد بود. ساوتگیت تصمیمات بزرگی برای انتخاب تیمش خواهد داشت.

من فکر می کنم ساوتگیت ساکا، استرلینگ و مانت را پس از استراحت به آنها باز می گرداند، حتی اگر این ممکن است برای راشفورد و فودن سخت باشد. اگرچه این همان چیزی است که من پیش‌بینی می‌کنم، اما کاملاً مطمئن نیستم که ساوت‌گیت بچه‌های چلسی را به بازی بازگرداند. و می‌دانید چیست؟ اگر این کار را نمی کرد، این یک تصمیم کاملا موجه خواهد بود.

برای من، من به دنبال چیزی شبیه به این هستم: