مانه جایگزین مناسبی برای لواندوفسکی نیست

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تابستان امسال بایرن مونیخ یکی از بهترین خریدهای خود را در سال های اخیر انجام داد و موفق شد سادیو مانه ستاره سنگالی را از لیورپول به خدمت بگیرد. خریدی که با توجه به جدایی قریب الوقوع روبرت لواندوفسکی به معنای قرار گرفتن مانه در کنار باواریایی ها به جای این ستاره لهستانی است.


سرویس خبر شماره: 1832937
19 جولای 1401 @ 22:40
1.1 هزار |

1نقطه نظر

لوتر ماتیوس:

مانه یکی از ارکان اصلی موفقیت لیورپول در چند فصل گذشته بوده و به این تیم در قهرمانی لیگ قهرمانان و لیگ برتر کمک کرده است، اما او به خوبی می‌داند که رسیدن به رکورد گلزنی لواندوفسکی کار آسانی نخواهد بود و باید در فصل آینده برای پایان در بهترین فرم باشد.

لوتار ماتئوس همچنین در مورد دیگر هدف بایرن مونیخ، ساشا کالیزیچ، مهاجم اشتوتگارت صحبت کرد. او به عنوان یک مهاجم می تواند جایگزین روبرت لواندوفسکی شود. اما او نمی تواند آمار امتیازات خود را تکرار کند. نه 40 گل که می توانست به رکورد 20 یا 25 گل در یک فصل برسد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گفته لوتار ماتیوس، مانه نمی تواند به اندازه کافی جایگزین رابرت لواندوفسکی شود. وی در این رابطه گفت:علاوه بر اینکه هیچ جایگزینی برای لواندوفسکی در جهان وجود ندارد، من مانه را یکی از بهترین مهاجمان و شماره 9 نمی دانم. بدون شک کیفیت لیگ را بالا می برد.

لوتار ماتیوس، اسطوره بایرن، سادیو مانه را بازیکن بزرگی خواند اما او را جایگزین خوبی برای روبرت لواندوفسکی نمی داند.