مانه: دعا می کنیم سیتی امتیازات را از دست بدهد


سرویس خبر شماره: 1823331 |
18 ارديبهشت 1401 ساعت 19:58 |
519 |

1نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول پس از تساوی 1-1 مقابل تاتنهام در آنفیلد بر اساس تفاضل گل و یک بازی بیشتر نسبت به سیتی در صدر جدول قرار دارد. اما امشب سیتیزن ها می توانند با غلبه بر نیوکاسل امتیاز را دوباره به دست آورند. سادیو مانه ابراز امیدواری کرد که منچسترسیتی در ادامه فصل نادیده گرفته شود تا لیورپول بتواند عنوان قهرمانی را کسب کند.

سادیو مانه تاکید کرده است که بازیکنان لیورپول تمام تلاش خود را برای کسب سه گانه در ادامه فصل به کار خواهند گرفت.

ما هر روز تمام تلاش خود را در تمرینات انجام می دهیم و باید مطمئن شویم که این اتفاق در زمین نیز می افتد. فکر می کنم رقابت با منچسترسیتی لیگ برتر را بسیار خاص می کند. ما در طول سال ها بسیار به هم نزدیک بوده ایم و این رقابت در چند فصل گذشته شگفت انگیز بوده است.

سادیو مانه گفت: “اگر بیش از حد روی آن تمرکز کنید، گاهی اوقات استرس می گیرید. بنابراین به عنوان بازیکنان لیورپول، ما آرام هستیم و می دانیم که تیم چقدر خوب است. این کاری نیست که ما باید انجام دهیم.” اما ما می دانیم که اکنون به هدف باشگاه تبدیل شده است و باید مطمئن شویم که برای رسیدن به آن هر کاری انجام می دهیم.

مطمئناً ما دعا می کنیم که سیتی مساوی یا شکست بخورد و برنده شویم زیرا قهرمانی در لیگ برتر هر سال اتفاق نمی افتد و ما امسال شانس رسیدن به این هدف را داریم. سیتی یک بازی از ما عقب است اما امسال در یک مقطع از فصل 10 امتیاز از تیم عقب بودیم. ما باید مطمئن شویم که بازی هایمان را تا پایان فصل می بریم و امیدواریم سایر تیم ها بتوانند از منچسترسیتی استفاده کنند.



مجله اخبار فوتبال خارجی