مانچینی: ایتالیا برای ویالی در انتخابی یورو بازی می کند

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا در آستانه آغاز بازی های تیمش در مقدماتی یورو 2024 مدعی شد که ایتالیا به خاطر جانلوکا ویالی فقید می خواهد در این رقابت ها بدرخشد.

مانچینی: ایتالیا برای ویالی در انتخابی یورو بازی می کند

مانچینی در این مصاحبه مطبوعاتی درباره مرگ جانلوکا ویالی، اسطوره فوتبال ایتالیا صحبت کرد و گفت که او و تیمش می‌خواهند در یورو به یاد ویالی بدرخشند. ویلالی که در ژانویه در سن 58 سالگی پس از مبارزه طولانی با سرطان درگذشت، دوست صمیمی با مانچینی بود. این دو در دهه 80 و 90 در سمپدوریا و تیم ملی ایتالیا همبازی بودند.

1834232


سرویس خبر شماره: 1896796
Mar 29, 1401 @ 9:20 PM
1.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

ایتالیا که موفق شد در فینال یورو 2020 انگلیس را شکست دهد و عنوان قهرمانی را کسب کند، از راهیابی به جام جهانی قطر بازماند. شاگردان مانچینی روز پنجشنبه اولین بازی خود در مقدماتی یورو 2024 را مقابل انگلیس برگزار کردند و یکشنبه هفته آینده به مصاف مالت خواهند رفت.

1834234



مجله اخبار فوتبال خارجی

سرمربی ایتالیا می گوید از آنجایی که دیدار با انگلیس در روزهای آینده اولین بازی ایتالیا پس از درگذشت ویالی است، بازیکنان لاجوردی با پیراهن مخصوص به یاد او وارد زمین خواهند شد. او گفت: “اولین بازی خود را در ناپل مقابل انگلیس در غیاب ویالی انجام می دهیم. با پیراهن های خاص وارد زمین می شویم. بالاخره فدراسیون فوتبال قصد دارد به افتخار جان لوکا ورزشگاه دیگو مارادونا را روشن کند.” “

به گزارش “ورش سه”، روبرتو مانچینی امروز در آستانه دیدارهای شاگردان لاکوردی در مرحله مقدماتی یورو 2024 با خبرنگاران صحبت کرد تا از وضعیت تیمش و امیدهای ایتالیا در این تورنمنت صحبت کند.

ویالی در سال 2021 که ایتالیا با هدایت مانچینی قهرمان اروپا شد حضور داشت و به عنوان دستیار مانچینی در کادر فنی تیم ملی کشورش حضور داشت.

مانچینی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: “در مورد جانلوکا با بازیکنان تیم ملی صحبت کردم. برای ما مهم است که یاد ویالی را زنده نگه داریم. احساس می کنیم که او هنوز با ماست. ویالی در دوره قبل با ما بود و او را پذیرفت. مرگ برای ماست. آسان نیست. ما باید برای ویلالی بازی کنیم و موفق شویم.”

1834233