مانچینی قصد جدایی ندارد. استعفا بدون استعفا!

روبرتو مانچینی در یک کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی دوستانه مقابل ترکیه در روز دوشنبه با رسانه ها سخنرانی خواهد کرد و به احتمال زیاد صحبت های آینده او مورد توجه جدی قرار خواهد گرفت. این در حالی است که پیش از این گزینه هایی مانند فابیو کاناوارو، استفانو پیولی و کلودیو رانیری به عنوان جانشینان احتمالی این مربی مطرح شده بودند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1816836 |
06 فروردين 1401 ساعت 16:46 |
8,296 |

2نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی ایتالیا این هفته در ورزشگاه باربارا در پالرمو با نتیجه 1-0 مغلوب مقدونیه شد تا به عنوان غایب بزرگ به دومین دوره متوالی جام جهانی راه یابد. شاگردان مانچینی اکنون سه شنبه آینده در دیداری دوستانه به مصاف ترکیه خواهند رفت. آینده مربی پس از این شکست بزرگ در تاریکی است. روبرتو مانچینی پس از شکست امروز مقابل مقدونیه شمالی در مرحله پلی آف، گفتگوی طولانی با بازیکنان تیم ملی ایتالیا داشت.

به نظر می رسد خود روبرتو مانچینی نیز تمایلی به جدایی از تیم ملی ایتالیا ندارد.

اسکای اسپورت در گزارشی مدعی شد مانچینی دیروز در کمپ این تیم و دقایقی پیش از شروع تمرین با بازیکنان خط میانی صحبت کرده و هیچ نشانه ای از استعفا یا استعفای او دیده نشده است. سرمربی آتزوری بسیار آرام به نظر می رسید و قصد دارد در این پست بماند. البته این رویکرد شاید تنها استراتژی مانچینی برای آرام نگه داشتن اوضاع تا بعد از بازی دوستانه با ترکیه باشد.