مانچینی: مقابل آلمان 2-5 شکست خوردیم اما نکات مثبتی هم داشت!


سرویس خبر شماره: 1844483
28 سپتامبر 1401 @ 19:42
83

0نقطه نظر

مانچینی

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا معتقد است تیمش عملکرد خوبی در لیگ ملت های یوفا داشته است.

مانچینی: مقابل آلمان 2-5 شکست خوردیم اما نکات مثبتی هم داشت!

تیم های بزرگ فوتبال ایتالیا مدتی است که از مهاجمان خارجی در ترکیب استفاده می کنند و تنها مهاجم ایتالیایی در لیگ، چیرو ایموبیله است. امیدوارم به زودی شاهد دو یا سه مهاجم در فهرست های مختلف تیم باشیم که می توانند آینده تیم ملی را رقم بزنند و این مشکل کمی نیست. ما مقابل تیم قدرتمندی به نام انگلیس بازی خواهیم کرد. جانلوکا اسکاماکا به قهرمانی سختی راه پیدا کرد و درک شرایط فوتبال در انگلیس زمان می برد. چهار یا پنج ماه طول می کشد تا اسکاما در وستهام مستقر شود، اما زمان به نفع بازیکن خواهد بود.

روبرتو مانچینی گفت: “نتایج این دو مسابقه مهم خواهد بود و هنوز هر اتفاقی ممکن است در گروه بیفتد. ما باید تلاش کنیم تا در هر دو بازی پیروز شویم و به جلو برویم. من بازیکنان باتجربه و جوان را به اردوی تیم دعوت کرده ام لئوناردو اسپیناتزولا هی”. با من تماس گرفت و به من اطلاع داد که وضعیت چندان خوبی ندارد و باید دو هفته تمرین کند و به همین دلیل او را دعوت نکردم.

به گزارش “ورش سه”، تیم ملی ایتالیا که برای دومین بار متوالی در جام جهانی غایب است، حالا خود را برای دو دیدار بعدی خود در لیگ ملت های اروپا مقابل انگلیس و مجارستان آماده می کند. روبرتو مانچینی، سرمربی باتجربه آتزوری قبل از شروع اردوی این تیم مدعی شد که فوتبال ایتالیا از کمبود مهاجم رنج می برد و باید به سرعت این مشکل برطرف شود.

باخت 5-2 مقابل آلمان در ژوئن. باخت با این نتیجه هیچ وقت خوب نیست اما حتی در این بازی هم چیزهای مثبتی در تیم دیدم. گاهی اوقات برای پیشرفت به چنین جلساتی نیاز دارید. این پنجمین بازی متوالی در پایان فصل بود. بازیکنان جوان تجربه کسب کرده‌اند، تا اینجا عملکرد خوبی داشته‌ایم و پنج امتیاز داریم.»



مجله اخبار فوتبال خارجی