مانیان ستاره بزرگ فرانسه در قطر خواهد بود

رافائل واران در مصاحبه مطبوعاتی پیش از دیدار فردا بین فرانسه و اتریش گفت: “من در مورد مسائل حقوقی صحبت نمی کنم و پل پوگبا دوست من است. من از پل حمایت می کنم و امیدوارم مشکلات حقوقی و مصدومیت او حل شود. او باید هر چه زودتر به تیم ملی بازگردم.” برگرد. پوگبا یک فوتبالیست استثنایی است و ما می خواهیم او را در زمین ببینیم. غیبت او در قطر به ضرر ما خواهد بود.


سرویس خبر شماره: 1844820
30 سپتامبر 1401 @ 10:29 ب.ظ
3.4K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

رافائل واران:

مایک مانیان واقعا در میلان درخشید. این دروازه بان است که تیم را آرام می کند. به عنوان یک مدافع، وقتی او را پشت دروازه خود می بینم، می توانم با آرامش بازی کنم. حضور او برای بهتر بازی کردن کل تیم کافی است. مایک در قطر می تواند یکی از ستاره های بزرگ فرانسه باشد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

رافائل واران ستاره فرانسوی منچستریونایتد گفت مایک مانیون دروازه بان میلان فرانسه یکی از ستاره های بزرگ خروس ها در جام جهانی قطر خواهد بود.

مانیان ستاره بزرگ فرانسه در قطر خواهد بود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فردا در حالی که فرانسه مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی در لیگ ملت های یوفا به مصاف اتریش می رود، رافائل واران مدافع این تیم که فوتبال باشگاهی منچستریونایتد را دنبال می کند، در مصاحبه ای از پل پوگبا تمجید کرده است. او همچنین گفت که مایک مانیان یکی از ستاره های فرانسوی در قطر خواهد بود.

واران از پوگبا تمجید می کند با وجود اینکه او پس از پیوستن به یوونتوس شرایط خوبی نداشت و بلافاصله از ناحیه زانو آسیب دید و تحت عمل جراحی قرار گرفت. پوگبا همچنین با جنجال های زیادی در خارج از زمین فوتبال روبرو است و ادعا می شود که برادرش از ستاره فرانسوی اخاذی می کند.