مایکل اولونگا: از بازی با ایران رنج می بریم!


سرویس خبر شماره: 1897800
آوریل 07, 1402 در 23:17
785 امتیاز خبر

0نقطه نظر

چون می خواستیم در مسابقات انتخابی آفریقا بازی کنیم.

اولونگا می گوید حداقل الان از یک جایی شروع می کنیم و باید از این فرصت های کوچک نهایت استفاده را ببریم و برای مسابقات آینده آماده شویم.

1836148

میشل اولونگا می گوید: “البته این رویای هر بازیکنی است که در این رقابت بزرگ بازی کند. تماشای بازی تیم های دیگر در مسابقات مقدماتی سخت است. ما می خواستیم در این مسابقات حضور داشته باشیم اما این چیزی بود که از دست ما خارج بود. کنترل.”

مایکل اولونگا کاپیتان و ستاره کنیا اذعان می کند که تماشای بازی تیم های ملی دیگر در مقدماتی جام ملت های آفریقا 2023 دشوار بوده است، زیرا آنها پس از حذف شدن از مسابقات خارج می شوند.

ستاره تیم ملی کنیا مدعی است بازیکنان این تیم بازی های دیگر کشورهای آفریقایی را از دست می دهند.

مایکل اولونگا: از بازی با ایران رنج می بریم!

کنیایی‌ها به همراه زیمبابوه قبل از شروع مسابقات از مسابقات مقدماتی حذف شدند زیرا هر دو کشور توسط سازمان جهانی فیفا به دلیل دخالت دولت تعلیق شدند.

کاپیتان می گوید بازگشت به تیم ملی، 17 ماه پس از آخرین بازی بین المللی آنها، بازی مقدماتی جام جهانی 2022 مقابل رواندا در نایروبی در نوامبر دو سال پیش، دلچسب است: برگشتن احساس خوبی دارد. زمان آسانی برای هیچ کس نبوده است، اما اکنون زمان آن است که همه چیز را پشت سر بگذاریم و از جایی که ترک کردیم ادامه دهیم.”

او اضافه کرد: “به عنوان بازیکن، ما می خواهیم این نوع بازی ها را انجام دهیم و تجربه این بازی های دوستانه یک گام مثبت است. وقتی می خواهید در اوج رقابت کنید، باید با تیم هایی بازی کنید که به اوج رسیده اند. این یک آزمون خوب است. پسران تیم ما.”



مجله اخبار فوتبال داخلی

کنیا قرار بود در روز چهارم مسابقات مقدماتی به مصاف بوروندی برود اما حالا سه شنبه در تهران در یک بازی دوستانه بین المللی به مصاف ایران می رود.

اولونگا در مواجهه با تیم سرسختی مانند ایران، با بازیکنانی به استعداد بازیکنانی که در آخرین جام جهانی قطر بازی کردند، می‌گوید این فرصتی عالی برای بازیکنان خواهد بود تا سطح خود را بیازمایند. همه می دانند که ایران تیم خوبی است و هر تیمی که در جام جهانی بازی کرده تیم خوبی است. از نظر فنی و تاکتیکی آنها تیم خوبی هستند و آخرین تساوی آنها را مقابل روسیه دیدیم.