مایک مانیان حتی اصول اولیه را هم نمی دانست!

مانیان 27 ساله تابستان گذشته با قراردادی 14.4 میلیون یورویی از باشگاه لیل فرانسه به میلان پیوست. او در فصل گذشته عملکرد درخشانی داشت و یکی از کلیدهای قهرمانی روسونری در سری آ بود. مانیان که در روزهای اخیر با پیراهن تیم ملی خود در رقابت های لیگ ملت های یوفا حضور داشت از ناحیه پا دچار مصدومیت شد و گفته می شود یک ماه از میادین دور خواهد بود.


سرویس خبر شماره: 1845658
06 مه 1401 در 11:25 ب.ظ.
2.7 هزار |

0نقطه نظر

نلسون دیدا:

دروازه بان سابق میلان می گوید که مایک مانیان یکی از بهترین دروازه بان های امروزی جهان است، اما او در ابتدای ورودش به روسونری حتی اصول دروازه بانی را هم نمی دانست.

مایک مانیان حتی اصول اولیه را هم نمی دانست!

همه چیز را می دانستم؛ من به مایک مانیان یاد دادم. پیوستن به میلان مسئولیت هر فوتبالیستی است. یک مسئولیت بزرگ زمانی که مایک از فرانسه آمد، حتی در پایه هم مشکلات فنی داشت، اما هر روز پیشرفت می کرد و به پیشرفت و پیشرفت ادامه می دهد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

دیدا که در دوران اوج میلان با کارلو آنچلوتی دروازه بان تیم بود، در سال 2020 به عنوان مربی دروازه بانی به میلان بازگشت. او در مصاحبه ای درباره مانیان گفت: من معتقدم مایک یکی از 6 دروازه بان برتر یا حداکثر یکی از 10 دروازه بان برتر جهان است، اما او در حال پیشرفت و پیشرفت است. مدام در حال پیشرفت است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نلسون دیدا دروازه بان برزیلی که سال ها از دروازه میلان محافظت می کرد و هواداران روسونری او را یکی از اسطوره های باشگاه خود می دانند، این روزها ضمن تمجید از مایک مانیان دروازه بان میلان، ادعای عجیبی در این باره مطرح کرد. دروازه بان فرانسوی

دیدا می گوید که مایک مانیان در حال حاضر یکی از 6 یا احتمالاً 10 دروازه بان برتر جهان است، اما زمانی که این دروازه بان فرانسوی تازه از لیل به میلان پیوسته بود، حتی اصول اولیه دروازه بانی را نمی دانست.