مایک کانلی با تمدید قرارداد 2 ساله به مبلغ 21 میلیون دلار موافقت کرد

مسابقات فصل عادی برای NBA دوباره از روز پنجشنبه پس از تعطیلات ستاره های 2024 آغاز می شود. نیم فصل دوم برای تیم هایی که برای صعود به پلی آف می جنگند مهم خواهد بود. یکی از تیم هایی که در موقعیتی باورنکردنی قرار دارد مینه سوتا تیمبرولوز با رکورد 39-16 است. آنها در حال حاضر اول در غرب هستند و در 10 بازی آخر خود قبل از استراحت ستاره ها 7-3 بودند.

دیروز، آدریان ویناروفسکی از ESPN اخباری در مورد مینه سوتا داشت. مایک کانلی کهنه کار پی جی قرار بود در این فصل به عنوان بازیکن آزاد تبدیل شود. با این حال، ویناروفسکی گزارش داد که تیمبرولوز و کانلی برای تمدید قرارداد دو ساله به مبلغ 21 میلیون دلار به توافق رسیده اند. کانلی اکنون تا فصل 2025-26 با این تیم قرارداد امضا کرده است.

مایک کانلی ممکن است پس از تمدید قراردادش به دوران حرفه ای خود در تیمبرولوز پایان دهد

در مهلت تجاری NBA 2022-23، جاز مایک کانلی را به تیم مینه‌سوتا تیمبرولوز فرستاد. این بازیکن 36 ساله تنها برای سومین فرنچایز خود در 17 فصل حرفه ای بازی می کند. کانلی 12 فصل اول دوران حرفه ای خود را در تیم ممفیس گریزلیز گذراند. او در درفت NBA در سال 2007 توسط فرنچایز به عنوان نفر چهارم انتخاب شد. پس از آن، کانلی برای چهار فصل در یوتا فرود آمد و او را به تیمبرولوز داد. از زمان پیوستن به مینه‌سوتا، کانلی یک شروع کننده تمام وقت بوده است.

فصل گذشته، کانلی پس از اینکه تیمبرولوز او را از طریق تجارت به دست آورد، در 24 بازی برای تیمبرولوز بازی کرد و شروع کرد. در 2023-24، او در 50 بازی از 55 بازی آنها بازی کرد و شروع کرد. ستاره یکبار بازی میانگین (10.6) امتیاز، (2.9) ریباند، (6.4) پاس منجر به گل و (1.0) توپ ربایی در هر بازی است. در (5.2) تلاش سه در هر بازی، کانلی (.442) درصد از آن سوی قوس در 2023-24 شوت می کند. تولید جامد از PG کهنه کار.

تیمبرولوز با بهترین رکورد در غرب تلاش می کند در نیم فصل دوم هم سطح خود را حفظ کند. حفظ جایگاه اول مهم است، اما تیم می داند که باید پس از شروع فصل بعد آماده باشد. بازی های پلی آف یک حیوان متفاوت است و مینه سوتا آن را در فصل گذشته دید. آنها در پنج بازی به قهرمان نهایی NBA، ناگتس، شکست خوردند. مایک کانلی و بقیه هم تیمی هایش می خواهند مطمئن شوند که چنین اتفاقی در فصل 2023-2024 رخ نمی دهد. با فهرست فعلی خود، پنجره قهرمانی مینه سوتا هیچ جدول زمانی ندارد. آنها می توانند برای سال های آینده در غرب مشکل ساز شوند.



https://sportslens.com/news/minnesotas-mike-conley-agreed-to-a-two-year-21-million-contract-extension-with-the-timberwolves/ منبع: