ما از هواداران لیورپول پرسیدیم که چه توصیه‌ای به آرن اسلات می‌دهند – این چیزی است که آنها گفتند! – باشگاه لیورپول

همه ما می دانیم که آرنه اسلات چه کسی را در لیورپول جایگزین کرده است، اما کار او فراتر از بیرون آمدن از یک سایه دلهره آور است – و هواداران در توصیه ها برای هلندی کوتاهی نکردند.

این بازیکن 45 ساله در تابستان فاینورد را با لیورپول معاوضه کرد و با حمایت سلف خود و قرمزهای دست باز که مشتاقانه منتظرند ببینند او چه چیزی به باشگاه می آورد، به این تیم آمد.

اسلات تا به امروز کاریزماتیک و محترمانه ثابت کرده است، با اعتقاد آرام او تا به امروز در وظایف رسانه ای او قابل توجه است – اما نمی توان فراموش کرد که این تنها شروع بزرگترین چالش او است.

بنابراین، با یک کار بزرگ در پیش رو، اینجا آنفیلد است از هواداران خواست تا یک نصیحت به سرمربی جدید در شبکه های اجتماعی ما بدهند – ما پاسخ کوتاهی نداشتیم!

همانطور که انتظار می رفت، برخی از آنها عمیق و معنادار بودند و برخی دیگر با پیشنهادات خود کمی سرگرم کننده بودند.

برای راحتی او در…

شاید برای اینکه همه چیز را خیلی جدی نگیرند، خیلی‌ها سریع درباره مکان‌های غذا خوردن، ساعت 12:30 بعدازظهر شروع می‌شود، و نحوه رسیدگی به فروش بلیت با وجود داشتن اعتبار کافی برای دریافت بلیط در ردیف اول، سریع راهنمایی می‌کنند!

“به بازی در اوایل شنبه عادت کنید و از کسی انتظار نداشته باشید که آن را تغییر دهد، مهم نیست چقدر شکایت می کنید، چقدر حق دارید که عادلانه نیست، یا چقدر دست های پیکفورد کوچک است.”

– @WyoOldBull در X

“یک کلاه بوبل تهیه کنید، زمستان در مرسی ساید سرد است.”

– رابرت کرک در فیس بوک

کرم ضد آفتاب برای سرش. فکر می کنم این تنها چیزی است که بهتر از او می دانم.»

– سارا ویک در فیس بوک

(منچستر سیتی را حتی اگر 50 امتیاز عقب تر است، حذف نکنید.”

– @cha0tic_1 در X

برای اینکه (در ابتدا) سینی کباب را در The Britannia chipper در کراکست امتحان کنید. کاملا خوشمزه است.” – دن اسمیت در فیس بوک

“هر کاری که ساوتگیت انجام نمی دهد را انجام دهید.”

– @underwoodtom789 در اینستاگرام

“وقتی پیام می گوید “بیش از یک ساعت” (در صف بلیط!) تسلیم نشوید.”

– @LoweyLtd در X

و حالا با چیزهای سخت او را بزن…

کرکبی، انگلستان - جمعه، 5 ژوئیه 2024: سرمربی جدید لیورپول، آرن اسلات (L) و مدیر ورزشی ریچارد هیوز در یک تماس تصویری در مرکز آموزشی AXA باشگاه معرفی شدند.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)کرکبی، انگلستان - جمعه، 5 ژوئیه 2024: سرمربی جدید لیورپول، آرن اسلات (L) و مدیر ورزشی ریچارد هیوز در یک تماس تصویری در مرکز آموزشی AXA باشگاه معرفی شدند.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

وظیفه لیورپول بیشتر از بازیکنان داخل زمین است و هواداران سریعاً او را تشویق کردند تا با شهر و آنها ارتباط برقرار کند – و آنها همچنین دوست دارند تمرکز از کلوپ دور شود:

“شغل شما بزرگتر از تیم است. این شهر است. معنای لیورپول برای دنیای فوتبال همین است. قلب و ذهن هواداران را به دست آورید. خود را در شهر ادغام کنید. کلوپ در آن فوق العاده بود.”

– اندی مایوک در فیس بوک

“شغل خود را گرامی بدارید، با Scousers ارتباط برقرار کنید و هر چقدر هم که گاهی اوقات دردناک باشد صادق باشید.”

– هری واننبورگ در فیس بوک

“زیاد به خود فشار نیاورید. گرفتن پست لیورپول پس از کلوپ بسیار پیچیده است اما او می خواست آن را بپذیرد. سعی کنید حداقل یک جام و حداقل 4 قهرمان فصل اول را بدست آورید.

– @luis_michaelides در اینستاگرام

“از سفر لذت ببرید و به خانواده ویژه ای که باشگاه فوتبال لیورپول است خوش آمدید.”

– @sijouk40 در اینستاگرام

مادرید، اسپانیا - جمعه، 31 مه 2019: یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در جریان یک جلسه تمرینی قبل از بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا، شبح (تصویر توسط Handout/UEFA)مادرید، اسپانیا - جمعه، 31 مه 2019: یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در جریان یک جلسه تمرینی قبل از بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا، شبح (تصویر توسط Handout/UEFA)

به رسانه‌ها بگویید که دیگر از کلوپ سؤال نپرسند. الان باشگاه و تیم اوست. کلوپ برای همیشه یک اسطوره خواهد بود، اما اسلات به فضایی برای خودش نیاز دارد.”

– @mizgans در X

«سعی کنید چت یورگن را محدود کنید و به جلو بروید بیشتر مکالمات به یورگن باز می گردد.

من دوست دارم جزئیات بیشتری در مورد برنامه‌های آرن بدانم که جزییات بیشتر نیست، نه فقط بیانیه‌های سطح بالا. او سرمربی ما است.

– @The_Upper_Tier در X

لیورپول، انگلیس - شنبه، 18 مه 2024: هواداران لیورپول در بازی Spion Kop در جریان بازی لیگ برتر FA بین لیورپول اف سی و ولورهمپتون واندررز اف سی در آنفیلد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)لیورپول، انگلیس - شنبه، 18 مه 2024: هواداران لیورپول در بازی Spion Kop در جریان بازی لیگ برتر FA بین لیورپول اف سی و ولورهمپتون واندررز اف سی در آنفیلد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

“همه بازیکنان را در موقعیت طبیعی خود بازی کنید.”

– Domnick Amatya بدون فیس بوک

“داروین و گاکپو را در موقعیت های دلخواه خود بازی کنید!”

– 1amnam در اینستاگرام

این کار را به سبک خودت انجام بده که پشت هواداران باشد و تمام راه از تو حمایت خواهد کرد، خودت باش، با تیم خوب رفتار کن، اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.»

– نیکلاس بروکس در فیس بوک

“متواضع بمانید اما با طنز، ما شما را دوست خواهیم داشت.

پیروز شوید و ما شما را روی شانه های خود حمل خواهیم کرد.»

– @RogerHu08680547 در X

و سخنانی از یک افسانه…

کنی دالگلیش (چپ) بازیکن/مدیر لیورپول G4JKAR و یان راش پس از شکست 1-0 چلسی در استمفوردبریج، هواداران خود را تأیید کردند.  دالگلیش در دقیقه 23 گل پیروزی را به ثمر رساند.  قهرمانی دسته اول برای لیورپول.  1986کنی دالگلیش (چپ) بازیکن/مدیر لیورپول G4JKAR و یان راش پس از شکست 1-0 چلسی در استمفوردبریج، هواداران خود را تأیید کردند.  دالگلیش در دقیقه 23 گل پیروزی را به ثمر رساند.  قهرمانی دسته اول برای لیورپول.  1986

ایان راش وقتی اخیراً با او صحبت می کرد توصیه هایی داشت که باید به او منتقل کند اینجا آنفیلد استبرخی برای سرمربی و برخی خطاب به هواداران:

امیدواریم این (موزه آنفیلد) را تا پنج سال دیگر تمدید کنیم. می دانید، این باعث می شود لیورپول موفق تر شود. می دانید، من فکر می کنم او راه های خاص خود را دارد و می داند که باید چه کار کند.

مانند یورگن زمانی که برای اولین بار وارد زمین شد، او از تاریخ باشگاه می‌داند، از هواداران و اینکه شما باید بازی‌ها را ببرید، می‌داند. پر کردن کفش‌های آسانی نخواهد بود، اما او در موقعیت خوبی قرار دارد، او بازیکنان جوان بزرگی در آنجا دارد.

بعد از این پیش فصل، فکر می کنم او می داند که چه کاری باید انجام دهد. او را در مورد نتایج پیش فصل قضاوت نکنید زیرا کاملاً متفاوت است، ایپسویچ تاون خارج از خانه، اولین بازی فصل، چیزی است که ما به آن نگاه می کنیم.


توصیه های زیادی برای Slot، اگر چیز دیگری برای اضافه کردن دارید، در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید!



https://www.thisisanfield.com/2024/07/we-asked-liverpool-fans-what-advice-theyd-give-arne-slot-heres-what-they-said/ منبع: