ما اطلاعات بیشتری در مورد جا مورانت داریم

فوق ستاره ممفیس گریزلیز لیست رو به رشدی از مسائل خارج از زمین لباسشویی دارد. اتهاماتی مبنی بر باتری علیه یک خردسال، مشکل در اتوبوس تیم ایندیانا پیسرز، و ارعاب فیزیکی نگهبانان مرکز خرید وجود دارد.

– Legion Hoops (@LegionHoops) 2 ژوئن 2023

همچنین زمان زیادی برای اعلام این خبر وجود دارد. فصل خارج از فصل هنوز به طور رسمی آغاز نشده است و در حالی که به نظر می رسد لیگ قبلاً تصمیم خود را در مورد تعلیق گرفته است، آنها در صورت ادامه تحقیقات خود ماه ها فرصت دارند.


راهنماهای شرط بندی NBA که ممکن است دوست داشته باشید


قبل از شروع فینال NBA 2023، کمیسر لیگ آدام سیلور در یک کنفرانس مطبوعاتی به برخی از مسائل درون انجمن پرداخت. در حالی که دنیای بسکتبال بر روی مسابقه بین میامی هیت و دنور ناگتس متمرکز شده است، دفاتر لیگ ظاهرا در حال کار بر روی تحقیقات در مورد جا مورانت هستند.

نقره ای: NBA اطلاعات بیشتری در مورد Ja Morant دارد

(از طريق @TomerAzarly) pic.twitter.com/e3ryy1bfok

NBA چاره ای جز بررسی این وضعیت نداشته است و گزارش هایی وجود دارد که ممکن است یک محرومیت طولانی در دستور کار قرار گیرد. و با توجه به نظرات سیلور در روز پنجشنبه، اطلاعات بیشتری پس از پایان فینال منتشر خواهد شد.

آدام سیلور می‌گوید NBA و انجمن بازیکنان قبلاً در مورد محرومیت Ja Morant تصمیم گرفته‌اند، اما اعلام کرد که اکنون در جریان فینال NBA غیرمنصفانه است.

این همان چیزی است که آخرین حادثه مورانت را تکان دهنده تر کرده است. چند هفته پس از حذف ممفیس از فصل پست، پوینت گارد آنها دوباره در لایو اینستاگرام اسلحه در دست داشت، این بار در حالی که سوار ماشین بود.

سیلور می گوید انتظار داریم مجازات مورانت کمی بعد از فینال NBA اعلام شود.

اما اقداماتی که مورانت را با بیشترین دردسر مواجه کرده است، اقداماتی است که او در استفاده از سلاح گرم انجام می دهد. در اوایل ماه مارس، مورانت در حال پخش اسلحه در یک کلوپ شبانه در کلرادو در حالی که در لایو اینستاگرام پخش می شد، دیده شد. او توسط لیگ توبیخ شد و متعاقباً تعلیق شد، زمانی که برای ورود به برنامه توانبخشی استفاده کرد. او همچنین گفتگوی طولانی با سیلور درباره عواقب اقداماتش داشت.

تعلیق ممکن است پس از فینال اعلام شود

آدام سیلور در مورد جا مورانت:

(از طريق @espn_macmahon) pic.twitter.com/fOrHNoO8Us



https://sportslens.com/news/adam-silver-we-have-additional-information-on-ja-morant/ منبع:

این یک امتیاز و استراتژی منصفانه از نقره و NBA است. فینال ها معمولاً زمانی برگزار می شوند که لیگ بیشترین توجه را به خود جلب می کند، اکثریت قریب به اتفاق مثبت هستند. پنهان کردن روحیه خوب در شرایط سخت ظاهر بدی برای لیگ خواهد بود، زیرا نمایش‌های قبل از بازی احتمالاً با اخبار Ja Morant به جای پیش‌نمایش بازی‌های در دست منتهی می‌شوند.